torsdag

fri

jeg vet det har vært stille her i det siste, og jeg kommer ikke til å love dere at jeg kommer tilbake for fullt, iallefall ikke med det første. jeg vet ikke.

om det er av interesse så gjør jeg ikke så mye for tiden. jeg har fri fra skolen og snart fri fra jobb. skolemacen er levert inn, så jeg har små muligheter for å drive med foto og illustrering frem til høsten.

jeg kjenner på mye rart, så det er godt å ha rom til å puste og tenke (men ikke alltid). jeg samler på fregner, drømmer og jeg undrer.

neste uke drar jeg til utøya med auf og senere i ferien drar jeg til kjære danmark. til høsten forsvinner jeg forhåpentligvis til skottland. i mellomtiden hører jeg på gamle sanger jeg ikke kan noe for at jeg liker, enten det er nostalgi eller annet, sånn som disse;


The streets

tori amos

og thomas dybdahl


(jeg venter bare på høsten)

19 kommentarer:

  1. jeg venter også på høsten. det er så og si ingenting som skjer i sommerferien. likevel er den etterlengtet når skolen er i full gang.

    SvarSlett
  2. <3 takk for at du påminte meg om fantastiske tori. perfekt akkurat nå

    SvarSlett
  3. jeg venter på penger. føler sommerferien blir litt dårlig når jeg ikke har råd til å ta buss engang. men jeg har begynt å sykle, og det er kos.

    SvarSlett
  4. å vite at du sannsynligvis aldri får oppleve flere høster, gjør at hjertet mitt får lyst til å revne.

    SvarSlett
  5. jeg har lest flere sider av den utrolig inspirerende og fine bloggen din nå, hvor glad du var i livet og hvor bevisst du var på akkurat det. jeg har grått i flere timer fordi jeg føler meg så grusomt maktesløs. uansett hvor mye jeg vil at du skal dra til danmark, og at du skal få oppleve høsten, så nytter det ikke.

    SvarSlett
  6. R.I.P.
    Greetings to the Others beeing with you.

    It's so cruel.

    Sleep well
    Anonymous from Germany

    SvarSlett
  7. unbelievable sad.
    such a positive attitude to life.
    her words and pictures tell me: life your live now.
    that's what she did.
    my condolences to her friends and her family.

    julia from germany

    SvarSlett
  8. Stakkars vesle nydelige jente ... så meningsløst. Hvil i fred.

    SvarSlett
  9. hvorfor...nei..nei....tårer...tårer

    SvarSlett
  10. høsten er mørkere i år etter 22.07.11.
    Hvil i fred.

    SvarSlett
  11. Men du kom aldri lengre enn til Utøya.... Hvil i fred fine deg :'(

    SvarSlett
  12. Hvil i fred, Synne <3 Tankene går til familien din for den tunge tiden de har vært gjennom og for det som kommer i ukene fremover..

    SvarSlett
  13. Det er så trist å lese at du aldri kom lenger enn til Utøya. Du var et godt menneske, det kan man lese utifra bloggen din.

    - kjærlighet -

    SvarSlett
  14. SÅ meningsløst... Vondt å tenke på at du ikke kom lenger enn til Utøya. Vet ikke hva jeg skal skrive, ble bare veldig lei meg. Varme tanker til Synnes familie.
    Camilla

    SvarSlett
  15. Leste om deg på vg.Ser ut til og som du var en utrolig sprudlene og inspirerende person!

    Gjør helt vondt og tenke på at du aldri kom lenger enn til Utøya.At du aldri fikk oppleve danmarks turen eller høsten.Hvil i fred <3 tankene mine går til familien og alle som kjente deg!

    SvarSlett