søndag

så kom sommeren

glemte jeg hadde blogg i en liten periode, gitt. er litt lei av den og hele uttrykket og alt, men jeg fortsetter så godt jeg kan. neste uke har jeg eksamen, men jeg har kjøpt inn et par engangskamera, så da blir det vel noen bra bilder å legge ut her! eller noe. jeg bare skriver ting, jeg.

jeg rømte ut til hytta etter jobb i går, og fikk ladet batteriene. her er noen old fashion photoboothbilder.
1
lille badehus. lille, lille badehus.
2
lille badehus 1 og 2. fra store badehus. sjefsbadehuset.
4
fortet mitt.
3
fant stråhatt. mangler gul sommerkjole og sykkel med kurv.
6
SE SÅ FIN DA
7
fikk besøk av katten. koskos

ja.
hvordan går det a

5 kommentarer:

  1. Savner å ha en hytte å rømme til når man vil "puste litt"
    Fine photobooth-bilder!

    SvarSlett
  2. Så söt du är! Och så har du en jättefin blogg med fina bilder :)

    SvarSlett
  3. Akkurat nå går det ganske dårlig, vakreste. Føler meg... deprimert. Det eneste jeg tenker er, "jeg orker ikke mer", for det er liksom bare så tungt.
    Og du er borte. Og du er den fineste jeg vet om. Og det kan umulig være meningen.
    Kjærlighet. Alltid.
    <3
    Caroline

    SvarSlett