mandag

eksamen

har tverrfaglig eksamen akkurat nå, og har i dag og i morgen på å lage en brosjyre for renovasjonsetaten med info om ee- og el-avfall. det første jeg tenkte da jeg fikk oppgaven var "om jeg hopper ut av det vinduet.... brekker jeg kanskje bena". så whinet jeg og gryntet jeg og nå har jeg tegnet litt, da.

har allerede spammet twitter, så nå er det dere som må gi konstruktiv kritikk. JA!
her er noen skisser:
Skjermbilde 2011-06-06 kl. 13.42.34
forslag til forside (skal ikke bruke den fonten, altså)
Skjermbilde 2011-06-06 kl. 13.42.07
jeg kan obv. ikke tegne batterier. eller vekkerklokker.
Skjermbilde 2011-06-06 kl. 13.42.25
kompisbrødrister

så. gi meg noe konstruktiv kritikk, a. gimme

8 kommentarer:

  1. Det batteriet lignet litt på sånn "lipstickvibrator", ikke at det blir feil, for den må vel kastes på samme plass den også!

    SvarSlett
  2. Jeg likte alle tre jeg. Du er flink! (Ja tenk.) Om jeg skulle velge, tror jeg at jeg ville valgt den øverste (:

    SvarSlett
  3. Superbra tegnet! Med tanke på at det skal være en brosjyre (altså innbydene slik at folk vil lese den), var kanskje forsiden litt grå. Men igjen så passer det gråe til motivet og tekst, altså den litt vemodige stemninga. Nå skal det sies at jeg egentlig ikke har peiling fordi jeg ikke går slike fag selv, men hvis du skal ha en eller annen samtale om brosjyren kan jeg se for meg at dette er noe som kan bli tatt opp, og at det da er lurt å ha et fiffig svar i ermet.

    Ellers synes jeg at du har tegna kjempefint! Liker den enkle stilen med de forskjellige fargene. (og det er ikke noe tvil om at det er et batteri og en vekkerklokke)

    Lykke til!

    SvarSlett
  4. Likte illusteasjonsteknikken veldig godt! Forsidå va veldig fin, men enig i at du må jobbe med typografien. Va interessant at du har brukt formen til figuren rundt i hvittl, det skapte mer liv! :D Lykke te videre!

    SvarSlett
  5. ÆLSKE DÆM!
    Tror egentlig ikke at du trenger så mye konstruktiv kritikk. Synes hele driten er fette rutt! Eneste jeg har å komme med er at du kanskje burde ha en annen bakgrunn enn bare hvit. STEMME FOR BLÅ HIMMEL OG SKYER. DET ER JO. EH. ØKOLOGISK OG MILJØVENNLIG MED SKYER
    (Jesu fred. Men ja. Bakgrunn)

    SvarSlett
  6. Jeg har virkelig ikke peiling på det emnet du holder på med.. Men jeg likte tegningene! (Det hjalp deg sikkert kjempe mye)

    Lykke til :)

    SvarSlett
  7. du gjør meg modig.

    SvarSlett
  8. KVEN KAN DET VERE SOM SKRIV NYNORSK HMM15. juni 2011 kl. 21:12

    http://imageshack.us/photo/my-images/687/cimg2192e.jpg/

    SvarSlett