mandag

Grafiskprosjekt - illustrasjonsbok

Som prosjekt til fordypningsfag har jeg grafisk, og vi har en prosjektperiode nå for å produsere et produkt etter eget ønske. Jeg lager en illustrasjons/multimediebok, med tegninger og quotes og alt mulig fint. Det skal på en måte være en blogg overført til bokform, og det er ganske spennende og artig! her er noen utdrag av elementer jeg har til nå
Skjermbilde 2011-05-16 kl. 08.50.24
Skjermbilde 2011-05-16 kl. 08.37.02
(ja, katter har endt opp med å være et sentralt element..)
Skjermbilde 2011-05-16 kl. 08.27.54
(kle-på-og-design-klær-til-din-egen-dukke-klipp-og-lek hurra party! en del av interaktiviteten)

Så! Siden dere lesere er i målgruppen for boka;
Hva kunne dere tenkt dere å lese om/se i boka?
Noen tips til artige ting?
Innspill gogogo!

klemz

11 kommentarer:

  1. Eg elskar illustrasjonane dine, ah, fantastiske! Er veldig glad i den måten å teikne på. Forelska.

    SvarSlett
  2. du er så utrolig flink!

    SvarSlett
  3. Husk å save av og til! xP

    SvarSlett
  4. åh så fin blogg! si hei til din nye følger, ihi

    SvarSlett
  5. den blir veldig fin og jeg elsker tegnestilen din.
    jeg så deg på t-banen i dag, men var for feig til å si hei. velger å si hei på internett isteden. hei.

    SvarSlett
  6. Du er veldig flink til å teikne. Trur det kjem til å bli veldig bra! Du får ha lukka til.

    SvarSlett
  7. weee, stilig. illustrator <3
    har gjort pretty much det samme som deg, men har gjort det hele året i stedet for en periode og lagde magasin og barnebok i stedet. :)

    SvarSlett
  8. Fantastisk med kle-på-dukke!

    SvarSlett
  9. dette var kjempekult! definitivt noe jeg kunne tenke meg å se mer av

    SvarSlett