tirsdag

to uinteressante photo booth bilder og en sang

I dag er det 8 mars og alle kvinnehjerter gleder seg. Eller ikke. Kommer an på. Men jeg skal iallefall til frisøren og klippe meg, og tydeligvis til legen. har noen småkomplikasjoner etter operasjonen, men det ordner seg. det gjør det alltid.
Bilde tatt 08.03.2011 kl. 08.10
Bilde tatt 07.03.2011 kl. 19.20 #2
her er iallefall en sang som minner meg om kaffe i runde kopper, solnedgang på lårene, å våkne til regn og tøfler.

HA EN GOD KVINNEDAG. ELLER NOE. jeg vet ikke hvordan man gjør dette.

7 kommentarer:

  1. Hihi, god kvinnedag til deg og ;) Lykke til hos legen <3

    SvarSlett
  2. Lykke til og for en deilig sang! :)

    SvarSlett
  3. God kvinnedag! Lykke til hos legen :)

    SvarSlett
  4. Hvem frisør bruker du? :) Leste på twitter at du var superfornøyd! Det ble sikkert kjempe fint.

    SvarSlett
  5. Jeg går til Balanzera på Grünerløkka, og i dag klippet jeg meg hos Elise. Hun er kjempeflink! Det er de alle der! Veldig god stemning også + studentrabatt. Tenker det kommer et innlegg om det snart :)

    SvarSlett
  6. Okei! :) Du kan ikke fikse en twitterfølger/bloggleser rabatt da? Syntes du burde få det siden du har en av de beste twitterkontoene/bloggene! :)

    SvarSlett
  7. Haha! Det ville jo vært fett :) og takk!

    SvarSlett