onsdag

sunny sunday

på søndag var det sol og det var skinnjakke og det var til og med converse på bar bakke, for anitas del. vi dro til birkelunden hvor jeg fikk tak i 3 blomsterbluser til røverpris, iallefall for birkelunden til å være!
5
etterpå dro vi på mucho mas og spiste god mat i gode lokaler, til bra pris. sjeldent har et glass iskaldt vann vært så godt.
6
bare hyggelig, det var kjempekos!
22
videre lusket (og skled) vi nedover markveien, innom butikkene som var søndagsåpne, og tror du ikke favoritten min hadde åpent? jo, det hadde den!! og de spilte thomas dybdahl! og hadde fått inn masse fint vi ikke har råd til!
11
hei
8
så disse, og ble plutselig 6 år gammel rosajente igjen.
7
etterpå dro vi på en fin kafe ved vika.
4
(jeg var forresten rebell og hadde skiftet til den ene toppen jeg kjøpte i birkelunden)
3
anita drakk kakao, slik hun pleier
9
og jeg, en latte. (jeg liker forresten ikke det ordet. jeg får litt rykning i høyre hjernebark. men en venninne av meg har en kanin som heter latte, da. det er fint)

Igjen kan dere fortelle meg noe fint, for det er så bra og koselig. Kjør på!

2 kommentarer:

  1. Noe fint? Hmm, at jeg sitter og spiser is i stedet for å øve til geografiprøve? :D

    Flotte bilder, så bra du hadde en fin dag! :) <3

    SvarSlett
  2. hihi,noe fint jeg kan fortelle er at min kjære bror jobber på mucho mas og dermed får jeg gratis mat der titt og ofte. :)
    finfine bilder!

    SvarSlett