torsdag

Klipp på Balanzera og noe fint

5
6
det hadde gått nesten et år siden jeg sist klippet håret, så på tirsdag var det på tide. jeg var selvfølgelig på min kjære balanzera og denne gangen var det Elise som klippet meg. de var litt forsinket den dagen, men kundebehandlingen og resultatet gjør alltid opp (og hodebunnsmassasjen. og massasjestolen. og shampooen og balsamen de velger ut for din type hodebunn. lavendel, åh). neste gang får jeg dessuten gratis hårspa (JESUS JEG GLEDER MEG DU ANER IKKE) og åh, jeg er så glad i den salongen. JEG ER SÅ GLAD I DEN.

slutt på ting dere egentlig ikke bryr dere om. her er en BONUS:

(om ikke så veldig veldig veldig lenge, er det sommer. alle hjerter gleder seg? alle hjerter gleder seg!)

4 kommentarer:

  1. Det ble kjempe fint! :) Tror jeg må ta meg en tur på Balanzera selv snart :D

    SvarSlett
  2. Åå. Sommer! Og Vi på Saltkråkan! Nå ble jeg kjempeglad!

    SvarSlett
  3. Å ja, tro meg, alle hjerter gleder seg til sommer! Og den hårsalongen høres utrolig ut! Tror jeg får prøve den neste gang jeg klipper håret :D Hva tror du? ^^

    SvarSlett
  4. Hjertet mitt gleder seg mer enn et barn gleder seg til julaften, fødselsdag, 17. mai, påskeegg og lørdagsgodis til sammen.

    SvarSlett