søndag

hva det handler om / om lørdag på en søndag

5
å prøvesmake hverandres vin. new zealandsk vin ("litt hobbit i hver flaske!"). utenlandsk øl. triks. luretriks. askebeger laget av toalettpapir. runde kort. røyk. mer røyk. å låne trekk. å låne drag. "hjemmelaga". allsang. grorudpalmer, på alle.
6
å snakke om katter. internvitser. å sitte på fang. å nusse. supermånen. dype samtaler. grisesnakk. å ligge på gulvet. vegard som bærer lena. vegard som kiler lena. photbooth. samling i senga i mørket. basstemmer. å synge italiensk.
4
våt sigg. mer vin. ting jeg ikke husker. illuminati. kvikk lunsj. baguetter som forsvinner. pølse på gulvet. julelys i senga. mjukt hår. jobbsnakk. påskeplaner. britney på keyboard. historier. de store spørsmålene som plager oss alle.
1
- Digger du livet?
- Jeg digger livet!

4 kommentarer:

  1. Så fint, og kule bilder! Elsket nummer to og tre :D

    SvarSlett
  2. Åh. Dette innlegget gjorde meg sykt glad! Sykt fett i går, æææhææhh JEG DIGGER LIVET!! digger livet med synne:)

    SvarSlett
  3. Livet er fantastisk, sjølv om det regnar og er veldig grått ute. Eg diggar livet!

    SvarSlett
  4. Du har så koselig blogg! Jeg blir så glad av å lese den og se på bildene :)

    SvarSlett