mandag

""hårkrise""

så, jeg fant ut at jeg skulle lysne håret litt. hårfargen min har vært litt mørkere enn den naturlige, og etterveksten hadde begynt å gro seg til. jeg farget håret, med noe som skulle utifra pakken skulle lysne håret mitt...
1
den gjorde ikke det.
den gjorde det motsatte.
jeg er nesten brunette.
jeg vet ikke hva jeg føler.
(mest irritasjon ovenfor syoss. drittmerke)

så. ja. nå må jeg finne ut om jeg skal lysne det igjen eller ikke.
dette var skikkelig dårlig blogging. skal slutte med sånt skvip.
kyss ut.

8 kommentarer:

  1. Du er råkul som rødhåring, men du kledde dette og, så du trenger ikke å bekymre deg :D Fin ble du uansett :)

    SvarSlett
  2. Jeg synes du var fin som brunette og jeg! Å kle å være både brunette og rødhåret er det ikke mange som gjør :)

    SvarSlett
  3. Jeg brukte syoss nettopp. Håret mitt skulle bli brunt(ca. samme farge som før), det ble nesten svart.

    SvarSlett
  4. hvis håret ditt skulle bli lysere så måtte du jo ha brukt blekemiddel? (men det var kanskje det du gjorde..) syns uansett du er veldig fin på håret!

    SvarSlett
  5. Nei, jeg har ganske lyst utgangspunkt, så en lys FARGE skulle ha vært nok. Jeg skulle jo ikke bli blond heller, bare lysne det. Men takk!

    SvarSlett
  6. Dere må jo tenke litt med hodet før dere velger farge.

    SvarSlett
  7. ikke bare se på bildene

    SvarSlett
  8. dette er helt ny informasjon for meg

    SvarSlett