onsdag

et skikkelig dårlig blogginnlegg med photoboothbilder for å distrahere meg selv og dere

Bilde tatt 23.03.2011 kl. 22.12 #6
god dag.
Bilde tatt 23.03.2011 kl. 22.15 #6
i det siste har jeg ikke internettet så mye, fordi jeg har vært opptatt med å bl.a: sove. gå i ødelagte sko. se etter nye sko. være forvirret av skolen. grue meg til heldagsprøver. glede meg til helgen. være sosialt tilbakestående.
Bilde tatt 23.03.2011 kl. 22.13 #2
her er et bilde av hvor oppegående jeg er akkurat nå. når sant skal sies gleder jeg meg ikke noe sånn veldig til å jobbe i morgen og på lørdag. men det blir total utkobling på fredag og lørdag kveld. dessuten venter en pakke på postkontoret på meg. bare vent, mamma kommer.
Bilde tatt 23.03.2011 kl. 22.15
...


- på en skala fra 1 - 54, hvor smexy er jeg på det siste bildet?
- hva slags sko har du på? for jeg tror ikke på at det er tøyskovær enda.

8 kommentarer:

  1. jeg hadde tøysko i går og gikk rett i en dam og senere rett i gjørme. DET STOPPER IKKE MEG, DET ER TØYSKOVÆR NÅ, the end

    SvarSlett
  2. Jeg holder meg til støvlettene mine fortsatt, selv om de ikke tåler hverken kulde eller regn og de er full av hull, så du kan egentlig se sokkene mine inn gjennom skoene. Hmm, kanskje like greit å gå med tøysko uansett?

    Å ja, definitvt 54 på smexy skalaen, no doubt there ;)

    SvarSlett
  3. 32

    Jeg går i gule Hunterstøvler om dagen, med ullsokker i:)

    SvarSlett
  4. Synes du er 54, minst! Smexybabe, indeed.

    Jeg har på meg hullete, turkise converse :) Funker, siden det er is på morgenen og det ikke gjør noe om jeg blir våt på føttene når jeg skal hjem uansett!

    SvarSlett
  5. Hmmm, sånn omtrent 54,5. Jepp. Jeg går ikke i tøysko, jeg venter til det er heeelt tørt jeg.

    SvarSlett
  6. 41, kanskje. Burde ikke skjult øynene, liksom.

    I dag gikk jeg i fjellsko fordi det plutselig snødde og frøs. I de siste dagene har jeg gått med sneakers da. Vær med skiftende personligheter.

    Og jeg er også sosialt tilbakestående og har ingen venner. Ingen venner som har tid til meg i så fall... Men jeg har lekser og prøver! Så jeg lider ingen nød.

    SvarSlett
  7. bruk støvler. eller juksevintersko, som converse med juksepels inni.

    SvarSlett