lørdag

en sånn flott lørdag

5
selv om jeg er et uhelbredelig a-menneske som alltid våkner før åtte, og selv om det kan være ensomt å alltid være først oppe og alltid være den eneste våkne, så er de stille og forsiktige morgentimene noe jeg setter pris på mer enn annet. når du er den første i leiligheten til å se at det blir en skyfri dag, å kunne tasse rundt i bare undertøyet og liste seg på bare tær, å kunne drikke iskald melk i morgensola, alt i fred. jeg er glad jeg er et a-menneske.

sånn ellers har jeg allerede vært ute i flere timer. jeg har kjøpt blondetopper og sminke og fått albuer både her og der etter å ha vært innom den nye h&m-butikken i bogstaveien. aldri igjen, iallefall ikke på en lørdag. i går var det øl og truckercaps og i dag er det vin (og truckercaps?) og alt er veldig flott!

fortell gjerne om din fredag/lørdag/søndag. sånt er så koselig!

4 kommentarer:

  1. Du er fin! Elsker tatoveringen din :)

    Min fredag gikk med på slalåmski, togturer, taco og søvn. Og i dag ligger jeg bare i sengen og er uhelbredelig støl! Haha. Så slik er det.

    SvarSlett
  2. Så koselig! Høres ut som en bra start på dagen, selv sover jeg til senest elleve i helgene :P

    Jeg tilbrakte fredagen med å feire 17årsdagen min med 17 av mine beste venner, og i dag har jeg bursdag (!), og er altså 17 lange lange år ^^ I dag skal jeg bare slappe av med familien og spise masse kake, og i morgen har moren min bursdag, altså; ennå mer kake :D Aaah, herlig <3

    SvarSlett
  3. Fredag var en drittdag mens lørdag er dagen da livet skinner om kapp med solen. :) Deilig! Jeg liker også å være a-menneske. :D

    SvarSlett
  4. så utrolig fin kjole! min fredag, lørdag og søndag morgen tilbragte jeg i vakreste kabelvåg i lofoten for å feire olje-nei, og resten av søndagen/mandagen på buss og tog hjem igjen. det var fantastisk!

    SvarSlett