tirsdag

slike søndagseventyr

på søndag trosset jeg minusgrader og snø, tok på meg superundertøy og pannebånd fra sist det var vm i Norge, og gikk ut på eventyr/tur. Kamera tok jeg også med. Frisk luft, lusking og snubling i snø gjorde meg godt. De kaller meg ikke Synne Stifinner for ingenting.
3
2
4
5
6
vel hjemme igjen begynte jeg såvidt å bla i nyinnkjøpte bøker. for tiden er det mammut-salg, og kort sagt så blør lommeboka mi. Godt det snart er lønning, sier bare jeg.
7
8
På fredag skal jeg feire bursdagen min, og åh som jeg gleder meg! Jeg planlegger og kjøper inn og koser meg litt for mye med forarbeidet. Er det forresten noen som har tips til pynt og snacks til bursdagsfest? rop!

6 kommentarer:

  1. Noe som er veldig populært hos meg er frosne druer, helst grønne. Du bare legger dem i fryseren dagen før party og så serveres de som deilig kald snack, og kan i tillegg brukes som isbiter i drinker! :D

    SvarSlett
  2. Fine bilder! hvis du skal ha noe usundt har jeg tipset. Browniebunn dekket med et lag vaniljekrem og et lag sjokolade mousse. Farlig godt!

    SvarSlett
  3. Bursdagsfesten min idag gikk utpå at alle glemte at jeg hadde bursdag (utenom Joakim selvsagt) og at faren min endte opp på legevakta etter å ha kræsjet med bilen. Å bli 21 er ikke gøy. ):
    (Det gikk bra altså. MÅTTE BARE KLAGE LITT)

    Du er flink og fin, forresten. <3<3<3

    SvarSlett
  4. Blomster på tomme glassflasker.

    SvarSlett