torsdag

Om januar

Januar har virkelig vært min måned. Det har skjedd mye på bare 31 dager, og det meste har vært fryktelig fint.

// Jeg har fylt 18. Først var det skummelt, så var det ikke så skummelt lenger. Nå er det egentlig veldig greit, og det fineste er vel faktisk å parade mellom vinhyllene på vinmonopolet. for å være ærlig.

// Jeg har oppdaget meg selv på nytt, på mange måter. Jeg har også gitt opp kampen mot kroppen min, og nå liker jeg den faktisk. Og det er et relativt stort skritt, synes jeg. Å kunne si at jeg liker kroppen min. Men jeg gjør det! Og jeg blir både utrolig stolt og glad av å kunne fortelle dere dette! (kan utdype dette mer i et innlegg om noen vil det)

// Jeg har også oppdaget mat på nytt. Mat er flott og fantastisk og spennende, og det er mye takket være Vega.

2

// Jeg har oppdaget deler av Oslo på nytt, særlig St. hanshaugen. Jeg har også forelsket meg i Den Lille Arkana (igjen) og kjøpt en fin bok om "the celtic lunar zodiac"

// Jeg har operert mandlene. Nå slipper jeg heldigvis (forhåpentligvis) 3-5 halsinfeksjoner gjennom året og pusteproblemer. Men jeg sier det, dette er noe av det vondeste jeg noen gang har opplevd.

// Jeg har også kommet nærmere vennene jeg synes det er viktig å beholde. Jeg har det gøy, jeg er rolig.

3

// Jeg har også blitt bitt av en slags wanderlust. Jeg vil reise, og jeg vil reise nå!

// Jeg har vært på mitt første jobbintervju, og nå er jeg deltidsansatt hos Stoff og Stil på Alnabru!

// Jeg kjenner kreativiteten gro inni meg som aldri før, og ting er generelt veldig veldig bra.

1

// Litt irrelevant, men jeg har endelig bestemt meg for en ny frisyre, og bestiller time med én gang jeg er pigg nok til å gå ut. Dessuten har jeg også bestilt massemasse sminke fra ELF! DRITGIRA.


Fortell meg om ditt Januar!

10 kommentarer:

  1. Gratulerer med å være fornøyd med kropp, det er supersupersuperfint å høre. :D:D:D CONGRATZ.

    og hei, velkomme til voksenlivet. Det er så fint så fint.<3

    SvarSlett
  2. Du er så fin Synne jeg blir sjalu la oss drikke vin sammen selvom jeg egentlig ikke drikker og IKKE BARE FORDI JEG ER GRAVID

    I mitt januar fant jeg ut at jeg er gravid (alle tror det er jente, lol jeg skal lage en gutt) og jeg fikk to bøker av haruki murakami (altså han har skrevet bøkene og ikke personlig gitt dem til meg herregud det hadde vært kult) og jeg har kjøpt klær på internett som endte opp med at jeg ble sint og kastet en forbannelse på verden og måtte få trøst av Joakim (jeg liker ikke å kjøpe klær jeg føler meg så dum selvom jeg liker klær) og jeg skal slutte å fylle opp hele kommentarfeltet ditt nå <3<3<3

    SvarSlett
  3. Min januar var også kjempefin:
    -jeg tok lappen.
    -jeg fikk meg hest på delfôr (har ikke drevet med hest siden jeg var 13), og det er kjempekoselig
    -jeg begynte på universitetet og det er dritgøy!
    -jeg har blitt brettspill-hekta.
    -jeg har begynt å vanke på Cinemateket, så jeg har sett sykt mange interessant filmer.

    SvarSlett
  4. oi. jeg fikk hjertet i halsen, utrolig koselig å høre. elsker ordet elske. heh. Så fin januar, ble varm i hjertet da jeg leste punkt tre. Tenk om alle bare hadde klart å slutte å ha en indre krig mot kroppen og bare elsket seg selv for dem de var. Jeg er svak for kropper selv, er absolutt ikke tøff nok til å si at jeg er fornøyd. Du brude være stolt, og jeg håper jeg kommer der. Igjen, takk for altfor fine ord!

    Januar
    + bestilt tur til paris
    + bestilt billetter til band of horses
    + vin og vinkvelder
    + bestevenntur til kristiansand
    + harry potter maraton
    + kjærlighet
    + følese av at det fåres. deilig.
    + oppdaget grønn-te-fenomenet
    + elixia.

    SvarSlett
  5. mitt januar var fylt med god mat, tenking, kyss, venner og veldig mye fint. finefine måneden!
    og det er bra å like kroppen sinn, hurra!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med stoff og stil jobben! Vi kommer sikkert til å møtes mye der, tenker jeg.

    Og enda en gratulasjon til deg. For at du har kommet deg over broen og begynt å like kroppen din. Jeg skjønner følelsen. Har klart å komme meg over broen selv, og det er skikkelig befriende.

    Januar har hvert superkos. Jeg har kost meg med venner hele tiden, og kjærestepusen har fått seg jobb som svømmevakt. Det er litt stas.

    SvarSlett
  7. synes du burde blogge om kroppen din!

    SvarSlett
  8. så fint det hørtes ut ! og wanderlust var et herlig ord.
    mitt januar:

    + jeg har skrivi fine nyttårsforsetter
    + jeg har også blitt atten år
    + jeg har kjøpt vin og vært på ball og kyssa
    + jeg har sett fine filmer
    + influensa
    + drømmer om london
    + vært kald.

    SvarSlett
  9. januar var dessverre dårlig.. venner skuffa, familie skuffa, og den jeg kan se meg sammen med krøp tilbake til det gamle

    SvarSlett