lørdag

lørdager

Formen etter operasjonen er mye bedre nå, og jeg var til og med på kino i går. Black Swan var utrolig vakker og nesten litt skremmende. Men den var fin. Henrik ga den til og med en 8.5 på 10'erskalaen. og det er visst ganske bra, da.
3
Men i dag har jeg vært inne, for ute var det tåke. Jeg har drukket kakao, fått sukkersjokk, plaget hele twitter og drukket mer kakao.
5
Så bakte jeg cookies. Etter egen oppskrift. Mens jeg var høy på sukker. De ble faktisk skikkelig bra, og kakemonsterpappa godkjente dem, til og med.
4
også har jeg smilt og danset i stua, på kjøkkenet og imellom.

nå skal jeg danse mer. og du kan godt fortelle meg hva du gjør i dag, for det er koselig og jeg tror dere liker det.

6 kommentarer:

  1. Herregud jeg vil ha kaker. Herregud sulten.
    Idag skal jeg lese bok, skrive brev og kanskje tegne PRODUKTIVT!!!

    SvarSlett
  2. i dag har jeg skrivi notater til psykologiprøve også har jeg skrivi dikt, og vaska store bakeboller. og snart skal jeg ut og gå og gå og tenke og høre på musikk, også veit jeg ikke mer. bli helt frisk kanskje. dine cookies så fantastiske ut!

    SvarSlett
  3. nå drikker jeg en øl og slapper av, har malt i nye leiligheten min hele dagen sammen med foreldrene mine som er snille og hjelper:)

    SvarSlett
  4. å, de så veldig gode ut.

    i dag har jeg hatt en shoot i frognerparken, så dro jeg gjem igjen og så to gilmore girls episoder før vi begge sovnet. og nå står vi opp igjen, ehe.. hvem sier at powernaps ikke skal vare mer enn en time??

    SvarSlett
  5. i går ... prøvde jeg å lage pannekaker til frokost, men de ble små og feite i stedet. så møtte jeg en venn og vi gikk på en café og der spiste jeg en god bolle og drakk en cappuccino. og så gikk vi på kino og så "hereafter" og den gjorde veldig stort inntrykk på meg. og så gikk jeg hjem og spiste kontinuerlig helt til jeg la meg klokken ti :)

    SvarSlett
  6. åh, jeg blir så glad av å lese bloggen din. du har så enkle og fine innlegg!

    SvarSlett