søndag

det å gjøre noe fint og hemmelig for seg selv (tattoo)

I går gjorde jeg noe hemmelig som bare et par andre visste om.
4
5
og under x antall hengende blomster, ble jeg, One og Anita (pluss de andre bak oss i køen. Vi var først!) tatovert. Gratis.
3
Anita var først ute, og hennes var en hyllest til mor og far.
8
One ble tatovert samtidig av en annen tatovør.
6
Anitas ferdige resultat!
9
...Og Ones!
7
Og så var det min tur. (gåsehud og kaldsvetting og fnising og åh!)
10
Så var vi i gang! Herregud, utrolig.
11
Fersk baby! Åh!
12
Etter å ha blitt blekket var det rett på jobb, og det var hardt og det var slitsomt, men medarbeiderene mine er flotte. På Helsfyr t fant jeg disse, så de ble med hjem for å feire.
13
"Du kan jo ikke angre på kjærlighet"
- Peder
1111
<3


(historien bak den kan komme senere, om dere ønsker det. selv elsker jeg den)

15 kommentarer:

  1. Han der Peder må være en klok og intellektuell fyr, du er heldig som har en som han Synne!

    Du er best og jeg elsker bloggen din <3

    SvarSlett
  2. Den var utrolig fin og nå er jeg litt sjalu og vil ha tatovering men Joakim hadde forbannet den og den ville utviklet seg til kreft fordi han hadde mislikt den og POKKER TA HAM :@

    SvarSlett
  3. herregud herregud herregud så fin!

    SvarSlett
  4. herregud så fin! det der er en av de aller fineste plaasseringene for en tatovering. og man kan aldri, aldri gå feil med kjærlighet.

    SvarSlett
  5. åh. "du kan jo ikke angre på kjærlighet" <3

    SvarSlett
  6. åh så vanvittig fint!!! MISUNNELIG

    SvarSlett
  7. Åhh!!! Vakkert vakkert vakkert. Elsket denne ganske mye.

    SvarSlett
  8. wow! tenk at den skal være der for alltid. FIN!

    SvarSlett
  9. Jeg elsker å høre "tanken bak tattoveringen", så værsåsnill å fortell den!

    SvarSlett
  10. finfin!
    me like bloggen din!!

    SvarSlett
  11. Kjempefin tatovering, vil gjerne høre historien bak den :D

    SvarSlett
  12. Herlig tatovering! :)Kan du fortelle historien bak? :)))

    - Hjertetanker.

    SvarSlett
  13. Har skrevet et innlegg om det :)

    SvarSlett