mandag

7
god dag og hei, og takk for gratulasjoner. og takk for at dere gidder å stikke innom. det er flott! jeg kan jo informere om at jeg tror jeg har gitt opp 30-dagers utfordringen, grunnet... orker ikke. har alltid hatt et lite problem med å fullføre prosjekter som går over en lengre periode.
sånn ellers så skal jeg operere på fredag. jeg blir nok litt borte igjen da, men får kanskje tegnet litt. og forhåpentligvis lest. i dag skal jeg på gutta på haugen (skulle egentlig dit i forrige uke) og lille arkana for å svi av litt penger. ting er fint og flott.
hvordan er det hos deg?

3 kommentarer:

  1. Oh, hva skal du operere? Lykke til, anyway :) Og indeed, det er veldig kjekt å svi av litt penger innimellom!
    Hos meg skjer det ikke stort, siden hodet mitt er så stressa og nervøst at jeg for det meste sitter og stirrer i veggen mens jeg fryser på tærne. Også later jeg som jeg leser til de to prøvene jeg har i morgen :)

    SvarSlett
  2. Hvordan kan man gå på gutta på haugen?

    SvarSlett
  3. Mijaow: Jeg skal fjerne mandlene. Enkle saker, men blir sykemeldt i 2 uker. Sucks, men greit å få litt alenetid! :)
    Kathleen: Gutta på haugen ligger på St. Hanshaugen, og du kan ta buss 37 dit, om det var det du mente.

    SvarSlett