søndag

Augustan Chateau

e
a
c
d
I går var en fremragende lørdag. Jeg, Anita og Julianne gikk rundt i en by som var bare vår, satt på både Steam, Vega og Café Cathedral. Snakket om alt og ingenting, kjøpte oss klær med blonder, tok bilder og dro oss selv igjennom snøfonn etter snøfonn under gule gatelykter. Jeg elsker de dagene. Å være ute i flere timer, og bare vandre og prate. Jeg tror jeg er mer glad i byen min enn det jeg gir uttrykk for, og det beklager jeg for, kjære Oslo. Du er mitt hjem.

Jeg kjøpte dessuten en CD i går. Jeg gjør ikke slik så ofte, men ca 2 ganger i året kjøper jeg en CD, bare ved å følge magefølelsen eller ved å se på coverene. I går kjøpte jeg altså en CD fra Tape. Jeg finner ikke noe om dem på internett, men iTunes sier visst at det er electronica, og jeg tror de er svenske. Selv synes jeg det minner litt om en blanding av Sigur Rós og gammel Thomas Dybdahl (sånn Stray Dogs-albumet aktig). Det er rolig og det er fint og det er jazzinnspill, saksofon, munnspill, piano. Åh, jeg elsker det.
(den var forresten på salg, 59 kr på Platekompaniet. Dere burde alle sjekke det ut. Veldig sensommer-ensom-fin.)

Edit: Se hva jeg fant!

3 kommentarer:

  1. å, fint. og det så ut som en fin kjole. blonder <3

    SvarSlett
  2. men hei, de ligger på spotify! seks album!

    SvarSlett
  3. åh, nå vil jeg høre på tape! og kjolen din så kjempefin ut.

    SvarSlett