tirsdag

And I'm singing "oh oh" on a friday night

Hei, sitt ned, ta deg en stol og noe godt, for vi har plenti mer, plenti mer. Jeg håper dere alle har hatt det godt i ferien, jeg håper dere alle har hatt en crash-start på året og nyttårsløfter dere ikke vil holde, og jeg håper dere alle har det kult. Selv har jeg det godt, bedre enn på år, og i dag er det en uke til jeg blir 18. Tiden raser forbi meg.

Jeg har bestemt meg for at 2011 skal bli året dere får mer. Jeg skal by mer på meg selv, og jeg håper det gleder dere alle. Jeg håper også at de som translater bloggen min fra svensk til engelsk skal gi seg med det. Norsk. Norwegian.

For å bryte ut av comfort zonen min skal dere pokker meg til og med få et bilde av meg tatt med blits (som ikke er tatt på fest eller ved uhell).
aaaaa
(her var jeg ikke sliten. jeg lover.)

Hva kan jeg si? Jeg er i godt humør.
Fortell meg gjerne noe interessant eller noe flott, eller noe dere vil se her. Så prates vi!

5 kommentarer:

  1. Kate Nash! Liker. (Har ikke noe annet interessant eller flott å meddele).

    SvarSlett
  2. Liker bloggen din ^^, Just for the record, mohaha. Du skriver kult. Det er gøy. ^^
    Ha en fin uke, mnd, halvtår, trekvartsår og år :)

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg er en av dine nye fans, og jeg vil gjerne at du skriver om fine ting som kan hjelpe til med å komme seg gjennom mørke dager.

    SvarSlett
  4. noe flott: det blir lysere hver dag og livet er fint

    SvarSlett