torsdag

jeg kommer ikke til å skrive en oppsummering av mitt 2010 og jeg kommer heller ikke til å plage dere med nyttårsforsetter. For jeg vet hvor bra året var, og jeg vet hva jeg vil gjøre (bedre). Men dere skal få et par bilder og dere skal jaggu meg få litt tekst også. Fordi dere er tålmodige og fine, alle sammen.

a
til jul i år fikk jeg en hjemmelaget tryllestav, som jeg forelsket meg helt i. hylsteret, som dere ser her, er også hjemmelaget, med dødstalisman-merket på seg. Gira!

b
i adventskalenderen min fikk jeg bl.a små, fine pyntekrystaller. jeg blir fort fascinert av ting som skinner og blinker, så dette var stas.
c

e
jeg fikk også denne boken, av kjære kusine, og har kjempelyst til å lese den nånånå, men har bestemt meg til å vente til jeg er sykemeldt. da trenger jeg MYE lesestoff..

d
åh

f
disse har jeg derimot spandert på meg selv. mot grønt minnet de meg noe voldsomt om sommerhytta vår, og åh som jeg savner den.
jeg savner våren.


i tillegg til dette fikk jeg enda en flott ting i julegave, nemlig et brev fra lovisenberg sykehus, jeg har fått operasjonsdato allerede i januar, og det var godt å vite at jeg ikke lå så langt bak i køen. så den 28. januar skal mandlene mine vekk, og de neste to ukene er jeg sykemeldt. når jeg endelig får gå på skolen igjen er det bare en uke til vinterferien.
hva kan man si.

jeg kommer ikke til å blogge så mye fremover, tror jeg, men jeg håper lysten kommer fort tilbake. Vi sees vel i 2011.

1 kommentar:

  1. Håper du kommer tilbake snart, savner bloggen din, den er så finfinfin og sånt holder depresjonen litt på avstand i noen minutter :)

    SvarSlett