torsdag

et innlegg om meg

jeg har vært flink nok til å legge merke til at antallet lesere har økt relativt mye fra i våres, og det er jo veldig koselig. det som jeg da har kommet frem til er at en del av dere ikke kjenner meg, så jeg tenkte jeg skulle introdusere meg, for gamle og nye.
så hei.
1b
* jeg heter synne.
* jeg bor i en leilighet i oslo med min pappa. der har jeg et stort klesskap jeg liker veldig godt.
* jeg går på bjerke vgs. det er en grei skole. vi har en grønn sofa.
* jeg har rødt hår og utallige fregner og tåler ikke sol. faktisk, så har jeg tilbakevendende mareritt om sol og varme strøk.
1a
* jeg er et frikerbarn at heart og har hatt tilsammen åtte piercinger. i fjeset. er dog over den perioden utseendemessing.
* jeg mangler mye dybdesyn og er naturlig uelegant.
* jeg har blogget i flere år, men byttet adresser og plattformer. p200 er den som har overlevd lengst.
* jeg kommer ikke til å studere fotografi videre etter vgs, men sosiologi. beklager til de jeg eventuelt måtte skuffe.
1c
* jeg er veldig glad i denne kjolen, men den får meg til å se litt svær ut, men jeg er veldigveldiggveldig glad i den og den er flott, og den henger ute hele tiden.
* om 47 dager er jeg atten.
* jeg er veldig glad i katter. veldig.
* jeg liker ikke andre mennesker noe særlig. jeg hater dem ikke, og jeg forguder vennene mine, men foretrekker å være alene. liker det sånn.
1d
* jeg liker fugler og blått filter. her er en sang som er veldig aktuell for meg akkurat nå:


spørsmål?

10 kommentarer:

  1. sofaen på bjerke er fææl. men du er fin!

    SvarSlett
  2. legg ut et bilde av deg da du hadde åtte piercinger i fjeset, a.

    SvarSlett
  3. Så koslig, jeg er en av de nye! :D

    SvarSlett
  4. En av de nye her óg - Koselig å bli litt mer kjent med jenta bak den herlige bloggen:)
    Rødt hår ftw!

    SvarSlett
  5. Ah, en som ikke så glad i varme strøk! Det er ikke mange av oss.

    SvarSlett
  6. husker da du hadde i piercingene dine og jeg snoka på deg. elsker de. synes du kan legge ut bilde med de igjen jeg

    SvarSlett
  7. Herregud, håret ditt er så fint. Og fregnene dine, akk. Eg har også rødt hår, men det er så matt og blitt så lyst av sola. Har skikkelig lyst på sånn rødfarge som du har.

    SvarSlett
  8. Hei Synne. Helt enig med deg i innlegget ditt om retusjering av bilder. Flott at vi er flere med tilknytning til "bransjen" som også kan støtte dette.

    SvarSlett
  9. Hei Synne. Jeg vet du ikke liker meg/hater meg, men jeg ville bare at du skulle vite at jeg syns du er nydelig. Du er utrolig flink til å ta bilder, og du er generelt nydelig. :)

    SvarSlett