lørdag

Noe som rører deg.

Menn som er glad i pusekatter. Fremmede som spør om du har det bra. Julekos og adventstid. Luciatog og Disney på TV. Gamle par som holder hender og nusser. Nysnø. Pusekatter som sover tungt på brystet ditt. Søte kommentarer fra blogglesere (Jeg mener det!) Uteliggere som blir så fryktelig glade når du gir dem det du har av småpenger. Overraskelses-klemmer. Impulsive telefonsamtaler fra venner som bare lurer på hva som skjer og hvordan det går. Gamle menn som spiser sjokoladeis i kjeks for seg selv på sommeren.

1

2 kommentarer:

  1. Gamle mennesker, spesielt menn, som spiser is for seg selv gjør meg bare trist. De ser så veldig, veldig ensomme ut.

    SvarSlett
  2. Jeg synes det er søtt. Når jeg blir gammel håper jeg at jeg fortsatt ikke er så lei av verden at jeg ikke klarer å kose meg med en is i karl johan.

    SvarSlett