onsdag

Et bilde av utsikten fra valgfritt vindu i huset/leiligheten din.

Jeg var helt sikker på at jeg allerede hadde et greit bilde av utsikten min, men jeg tok feil. Sånn er livet. Så her får dere et bilde hvor jeg sitter i vinduskarmen og drikker te. Versågod.
pu
Hvis noen lurer på hvordan jeg har det og om jeg har noe spennende å fortelle så kan jeg informere dere om at jeg har det ganske fint og at i går var jeg på utplassering hos pappa, og vi var i Moss og tok bilder for- og lunsjet med Camilla Grythe. Hun er kjempeflink og stas og på Café Brandstrup har de verdens beste Chai Latte. Jeg lover.

Forresten: Gratulerer og velkommen til følger nummer 60 på bloglovin! Jeg skvatt da jeg først så det. Dere følgere er fine, dere. Applauder dere selv. Klapp klapp.

4 kommentarer:

  1. Syns det var fint bilde jeg, selv om det kanskje ikke helt var et utsiktsbilde. Men pytt :)

    SvarSlett
  2. Jeg var nummer seksti som følger på bloglovin! :D

    SvarSlett
  3. du poster så fine bilder! liker bloggen din :)
    kan jeg forresten stjele 30 dagers-utfordringen din? skal selvfølgelig linke i så fall.

    SvarSlett