torsdag

En spennende/artig historie // i motvind

Jeg har egentlig ikke så mange spennende og artige historier. Eller jo, men de gjør seg ikke godt i sort på hvitt. Jeg kunne fortalt dere om de beste øyeblikkene jeg har, for de beste øyeblikkene jeg har er når jeg er alene i motvind. Når vinden trenger ubønnhørlig igjennom hvert eneste lag av klær, gjennom hud, kjøtt, ben, sjel. Når du står der, strippet for all varme, som i Evas drakt og kjenner på hvor nådeløst det er å leve, hvor skjør du er og hvor stort det du tar del i virkelig er. Å tvinges inn i rolig pust, å spenne hver muskel og myse mot denne endeløse kraften, som hviner mot deg i mantra.
Da er jeg rolig. Da puster jeg. Da er jeg.

1

3 kommentarer:

  1. har jeg fortalt deg at du er flink til å skrive
    ikke?
    åh
    gjør det nå
    DU ER FLINK TIL Å SKRIVE SYNNE lkesjgasdkha

    SvarSlett
  2. så sjukt fint, du er så utrolig flink til å skrive! jeg håper også at du får gitt ut en bok en gang, som du skrev på dag seks. da skal jeg kjøpe den! og dette bildet er sjukt fint.

    SvarSlett
  3. sv. Det var fint sagt det!
    Jeg tror jeg elsker bloggen din litt. Den er så nydelig <3

    SvarSlett