søndag

En oppskrift på noe godt / Farsdag

Dette trenger du:
- En oppskrift på paibunn (for du får ikke min.)
- Friske bær/frukter, evnt. syltetøy.
- En sovende pappa.
- Den sovende pappaens favorittprogram på tv.

Fremgangsmåte:
Del 1
- Lag paibunn etter selvvalgt oppskrift (hold igjen litt paideig)
- Legg i frukter/bær/syltetøy.
- Lag gitter over paien/strø paibunnrester over innholdet.
- Sett i ovnen til den ser gylden og fin ut.

Del 2
- Rydd og vask rotet du har stelt i stand på kjøkkenet.
- Gjem pai på kjøkkenet for søvnig far å finne.
- Sett på pappas favorittprogram på TV (noe som duger om du ikke finner favoritten: Skiløp. NRK.)
- Lag kaffe.

Del 3
- Vent.
1
God farsdag!

2 kommentarer:

  1. åååh, skulle ønske jeg var pappan din <3

    SvarSlett
  2. Nå skulle jeg virkelig ønske at jeg faktisk hadde en ordentlig far så jeg kunne gjøre fantastiske ting som dette for ham.
    Du er flink. ♥

    SvarSlett