fredag

En bok som har betydd mye for deg.

Jeg er glad i bøker. Veldig glad i bøker. Faktisk foretrekker jeg ofte å være hjemme og lese fremfor ute og sosialisere. Dette fordi jeg som sagt er veldig glad i bøker og fordi jeg ikke liker andre mennesker noe særlig. Når det er sagt har jeg mange bøker i hylla som har betydd en del. I et speil, i en gåte, Å spise blomster til frokost, Tiendeofferet og Doppler er noen av dem. Men det som har betydd aller mest for meg, er Harry Potter serien. Jeg har hatt et hjerteforhold til alle karakterende fra første bok, til siste. Jeg har lest, ledd og grått, og jeg har fulgt Harry til det siste. Jeg leser fortsatt bøkene jevnlig, og det er noe av det her i verden som står mitt hjerte nærest.

I går fikk jeg oppleve starten på slutten av hele Harry Potter eventyret; Første del av den siste filmen på midnattspremiere med kjære Lily. Det var en fin og sår opplevelse, og neste film blir nok enda vanskeligere. Og bare for å nevne det gråt jeg tre ganger og skrek en gang under filmen. Jeg bare sier det.

søt
Meg og Lily i går, all worked up and ready to rumble.

3 kommentarer:

  1. Harry Potter <333 Grugleder meg til å se de siste filmene, ja :/

    SvarSlett
  2. ehem, hvor er genseren fra? serr fin

    SvarSlett