tirsdag

5 fine ting med våren, sommeren, høsten og vinteren.

Vår:
Én. Hei og velkommen sola.
To. Tynnere klær, ballerinasko.
Tre. Frisk luft uten at lungene fryser til is.
Fire. Nedtelling til sommerferien.
Fem. Denne våren er jeg endelig atten. Champagne på verandaen!
1
1_


Sommer:
Én. Sene, varme, lyse netter.
To. Sommerhytta vår på nesodden. Avkobling.
Tre. Stuping fra bryggekanten og måkeskrik.
Fire. Gress og vann mot bare tær.
Fem. St.Hansbål og konserter.
2
2_


Høst:
Én. Herlige farger, den beste stemningen i hele verden.
To. Perfekt vær til perfekte klær.
Tre. Kafébesøk og tepper på tvers av fang.
Fire. Thomas Dybdahl og Norah Jones, dag ut og dag inn.
Fem. Kopper med varm herlighet i, under dyna.
3_
3


Vinter:
Én. Jul. Den herligste følelsen i verden og å kunne gi bort ting. (om dere visste hvor mye tid jeg bruker på julegaver. Om dere bare visste!)
To. Snø og herlighet.
Tre. Gløgg, kakao, te. Du vet.
Fire. Innetid. Tid til å sove, tid til å strikke, tid til å tenke, tid til å lese.
Fem. Luciatog.
3__
4

3 kommentarer:

  1. Åh, jeg likte alt alt du skrev her. Spesielt det med julegavene, tih. For jeg bruker så sinnsyk lang tid på julegavene, og vil at hver og en person skal like det de får. Julen er herlig og den er her om tretten dager og jeg gleder meg. hjerte.

    SvarSlett
  2. Noe jeg og liker med våren er lyden av skateboard mot asfalt.

    SvarSlett