torsdag

Dag 1 - 15 spennende og fine fakta om deg + et bilde.

2
1. Jeg har 3 bøker klare i hodet mitt, men tror aldri jeg klarer å få dem ned på papir.
2. Jeg er veldig veldig redd for å fly, og har alvorsprater med gud gjennom hele flyturen om jeg først går inn i et fly.
3. Kroppen min takler ikke å f.eks være for sent ute til avtaler. Da blir jeg kjempestressa og nervene mine bryter med hverandre. Er alltid 5-10 minutter tidlig ute, om ikke mer.
4. Jeg har ingen ordentlige partytricks, men kompanserer med å være "hun med glowsticks". Glowsticks er ett av livets goder.
5. Jeg ler ikke når jeg er alene, med midre noe faktisk er hysterisk smertelig morsomt. Jeg vet ikke hvorfor.
6. Jeg er ømfintlig mot sol, og kan få ille solstikk etter bare 5 miutters eksponering. Det trenger ikke være på sommeren.
7. Jeg er veldig veldig glad i katter, og lily mobber meg litt for det.
8. Jeg lager kick-ass gode paier.
9. Jeg er allergisk mot veldig mye frukt og grønnsaker. Det er egentlig enklere å ramse opp det jeg tåler; Bananer, agurk, paprika, salat, løk.
10. Jeg blir atten i januar. Jeg er kjemperedd og kjempespent.
11. Jeg synes det er koselig å gå rundt i leketøysbutikker og tenke over hva jeg ville kjøpt om jeg var åtte. samtidig er det skummelt med tanke på alle de ekle og dumme lekene.
12. I natt drømte jeg om Lady Gaga og kakao. Noen ganger husker jeg drømmer veldig godt.
13. I løpet av året har jeg utviklet meg mye og blitt en litt mer definert Synne. Det har gått rasende fort og vært artig og skummelt.
14. Jeg har ikke hatt det så godt som nå noen gang, tror jeg.
15. Jeg gråter fort av tv-serier. Alltid.

6 kommentarer:

  1. så fin. og fin liste. mange av tingene kan jeg si meg enig i.

    SvarSlett
  2. Iiih, kjente meg igjen her. Du er søt! :)

    SvarSlett
  3. nydelig bilde av deg.

    finfin liste. ps. jeg gråter også av tv-serier. alt for fort.

    SvarSlett
  4. Du e søt! Og OMG, fine øredobber! (Btw, litt random, MEN jeg drar ned til Oslo/Nittedøl den sekstende november, og blir til den... øh. Treogtyvende eller noe. MØT MÆ?<3)

    SvarSlett
  5. Har flyskrekk selv, får sånne angst-dempende piller hver gang jeg skal fly. Noe som ender med at jeg blir et zombie lignende daukjøtt hele flyturen + flere timer etterpå. Så egentlig ikke anbefalt.
    Du har en fin blogg! Fatter ikke at jeg ikke har sett den før!

    SvarSlett