søndag

4 - 10 Ting som er superfint hos det motsatte kjønn

det overfladiske
1. Skjegg. Jeg er kjempesvak for skjegg. Helst tredagers eller kanskje litt lengre. Litt scruff er alltid fint.
2. Smilehull og/eller et stort smil
3. Skavanker. Ting som liksom er styggfint, som skeive neser, tenner, fregner/fødselsmerker osv.
4. Krøller. Jeg bare sier det.
5. Røde kinn. Gutter med naturlig bluss er det fineste i verden. De ser så sunne ut og minner meg om epler.

11111111111111111

Innsiden
1. Intelligens. Smarte gutter er de beste. Særlig når de vet mye om et emne og har iallefall 4 bøker om det og noterer seg tv-program om emnet.
2. Humor. Få meg til å le og jeg er din.
3. Dybde og interesse for samfunnet. Ikke store krav, men det er fint når gutter er orientert politisk og litt kultiverte.
4. Dessuten er gutter som liker norsk natur, turer og frisk luft det beste.
5. Min fremtidige kjæreste må like katter. Beklager.



Jeg vil forresten si hei og velkommen til de 6 nye personene som nå følger meg på Bloglovin! Hadde det ikke vært for at dette er internett hadde jeg håndhilst og bydd dere på kakao.

1 kommentar:

  1. Tror du nettopp beskrev min drømmemann...hihi :)
    Helt enig på det meste!

    Tusen takk for koselig velkomshilsen og forresten - meget smigret av kakaoen :)

    SvarSlett