fredag

2. En ting du har kjempelyst på akkurat nå.

Jeg tenkte jeg skulle skrive en snøstorm, sånn at jeg kunne sitte inne og kose meg, men så så jeg ut vinduet og... Vel ja. Snøstorm er det ikke, men det er snø. Plan B;
Akkurat nå kunne jeg virkelig tenke meg en stor kopp med kakao. Ordentlig kakao, som mammaen eller pappaen din bruker lang tid på å koke opp i en stor kjele så det er nok til alle, med litt vanilje i. Og den skal være litt tykk og det skal lukte kakao i hele leiligheten og ned oppgangen. Den skal serveres med en sjokoladebit i bunnen, hjemmelaget krem på toppen, med et dryss av revet sjokolade og en kjeks. Og den skal serveres i denne koppen:
kopp
Som jeg har kjøpt på loppis og som er større enn fjeset mitt. Det kunne jeg tenke meg akkurat nå.

2 kommentarer:

  1. Eg vil også ha ein så stor kopp som er større enn fjeset mitt :)

    SvarSlett