lørdag

10 artige/fine ting i huset/leiligheten din.

2
Én. Et av de mange engangskamerabildene mine, dette er jeg isærs fornøyd med. Det er så rolig og fint og dagenderpå. To. Øredobber fra London som er litt for tunge for at jeg kan bruke dem, men kjempefine. Tre. Bokmerke. Fire. St. Thomas' Hey Harmony, som betyr ganske mye for meg. Fem. So Totally Clean toner fra Formula 10.0.6. Aner ikke hva jeg skulle gjort uten. Seks. Doppler av Erlend Loe.
1 copy
Syv. Teleobjektivet mitt fra Sigma. Åtte. Yndlingsøredobbene mine. Ni. Fin veske fra loppemarked. Ti. Harry Potter og mysteriekammeret, som snart skal leses ut. Igjen.


(Til slutt er jeg kjip og minner dere på å linke når dere bruker 30 dagers utfordringen. Kos og klems Synne.)

3 kommentarer:

  1. åh jeg bare lurer på det objektivet, siden jeg trenger et objektiv med zoom snart. er det bra og er det dyrt og er det til canon? ^^ håper jeg ikke spør for mye.
    øredobbene fra london var forresten veldig fine.

    SvarSlett
  2. Jeg kjøpte mitt for 1000 kr av en vennine, men tror ikke prisen er over 2000 ellers. Jeg er kjempefornøyd og jeg bruker det med mitt canon :)

    SvarSlett