mandag

Fine ting man kan gjøre istedenfor å være på internett, del 3 - engangsedition

Endelig kom filmen fra engangskameraet, eller engangsrefleksen som Iris kaller det. La oss ta en titt på hva vi kan gjøre istedenfor å være på internett, på film.
Man kan...
imm006_N6 copy
Stikke innom brukthandlere og loppemarkeder hvor de har fin kunst
imm000_N0 copy
ta bilder av deg selv i speilet. sånn for gøy, bare. så kan man finne fram originalen om sånn 5-10 år og bare "herregud, hva har jeg på meg? Hvorfor holder jeg meg på magen? Hvordan var det igjen på den tiden? Var jeg glad?"
imm004_N4 copy
Snike deg innpå fremmede med fine bager, klær, sko eller fjes, og ta snikbilder av dem.
imm002_N2 copy
Møte flotte venninner og snakke høyt og uhemmet om gjenglemte truser i skogen, religion og kompost. Julianne <3
imm013_N13 copy
Rave, rulle og rølpe med gode venner, og dessuten ta i bruk glowsticks og utestemme.
imm005_N5 copy
Gå over slottsplassen og igjennom slottsparken for å komme seg til bogstadveien, og dessuten ta bilder av ender og finfolk.
imm001_N1 copy
Kjøpe en latte, eller en kakao. Det er jo tross alt høst.

More to come, more to come.

7 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg Jesus/Maria/watevør-bildet, deg og Julianne! Kan dere ikke ta dere en Trondheimstur? Så kommer jeg nedover også?<3

    SvarSlett
  2. vi har engangskameraprosjekt på skolen nå <3

    SvarSlett
  3. har du flickr? jeg liker bildene dine^^

    SvarSlett
  4. drikker du i slottsparken? Ey, du der nede som driver med blasfemi, kutt det ut.

    SvarSlett
  5. Nei, det gjør jeg ikke. Bare tapere som gjør det.

    SvarSlett
  6. Thanks a bunch for sharing this with all people you really recognize what you
    are talking approximately! Bookmarked. Please additionally visit my
    site =). We could have a link alternate agreement between us

    My blog post: heating cleveland

    SvarSlett