fredag

Fine ting man kan gjøre istedenfor å være på internett, del 2

Her kommer del to, den handler mye om litt materialistiske ting, men det går bra. Jeg venter fortsatt på fremkalling av film, da blir det fest her! Imens:
Fine ting man kan gjøre istedenfor å være på internett, del 2!

img_01
Kjøpe ting man kan pynte seg med, som øredobber, kjeder og hårbånd som dette.

img_02
Gjøre lekser og lese litt ekstra i norskboka, og dessuten oppdage at det har dette fine bildet som jeg alltid fniser av.

img_04
Kjøpe høstklær med fine mønstre og farger.

img_03
Lese i utdanningsheftet og fundere over hvilke studier jeg skal ta videre, og hvor.

img_08
Dekorere kaffiboksene som jeg har tingene mine i vinduet i (dette gjorde jeg i pur frustrasjon på natta, fordi jeg irriterte meg sånn over hvor stygge de var. Dette er bare midlertidig, når jeg kommer meg til Panduro skal de bli skikkelig fine!)

img_06
Sortere sminke og krimskrams.

img_05
Bla ivrig i bladet jeg har bestilt gratis fra Monkiworld.com og forelske meg i illustrasjonene...

img_07
...og bildene. Hallo, se så flotte! Poster gjerne fler godbiter fra dette bladet senere.



Stay tuned.

16 kommentarer:

  1. jeg vil også ha det bladet!!! how?????

    SvarSlett
  2. Væh, nå finner jeg ikke tilbake til siden! Her står det iallefall _om bladet, (http://monkiworld.com/world/magazine-1) men jeg vet ikke, kanskje de har sluttet å selge blad nr. 1? Håper nr 2 kommer snart

    SvarSlett
  3. :(((((( kanskje de deler det ut på monki? du må scanne alle bildene!!

    SvarSlett
  4. HEIVENT, jeg har to av det samme, jeg kan sende det til deg!

    SvarSlett
  5. JAAAA :D
    Tine Rønningsen
    Stensberggata 13, 0405
    0170 Oslo

    eeeeeller hvis du skal til oslo en dag så kan jeg møte deg og få det bare, kanskje?

    SvarSlett
  6. Hurra!
    Jeg bor i Oslo, så det ville egentlig ikke vært noe problem, men skolen tar opp mye av tiden min nå, så tror iallefall det går fortere å sende.


    Jeeee!

    SvarSlett
  7. bladet ligger i butikkene, det er helt gratis.

    SvarSlett
  8. okey, da kan jeg egentlig bare hente det i butikken da..

    SvarSlett
  9. Åja, da blir det butikk da!

    SvarSlett
  10. så FINT det bladet var, og synes boksene også var fine jeg!

    SvarSlett
  11. regnet er fint når det ikke dreper ipoder :(
    jeg eeeelsker det pipebildet! vil ha det på mitt framtidige kjøkken <3

    SvarSlett
  12. Jeg elsker å lese i skolebøkene vi får, og det er ofte ganske greit. For når jeg har lest ut det jeg synes er interessant i læreboka så kan jeg jo ganske mye til vi skal ha om det. hihih.

    SvarSlett
  13. Husker det bildet fra norsken. "Dette er ikke en pipe".

    SvarSlett