torsdag

Fine ting man kan gjøre istedenfor å være på internett, del 1

Det er ikke bare bloggen jeg har hatt en liten pause fra de siste tre ukene, men også resten av det sosiale medienettverket (med noen unntak, selvfølgelig). Man får plutselig veldig god tid og masse fint å gjøre når man ikke er bundet til å blogge eller sjekke ting som kommentarer, varsler, mail, pokes og notifications hele tiden.

Så her kommer en liste på ca 3-4 deler over fine ting man kan gjøre istedenfor å sitte på internett.

img_003
Sjekke hvor langt håret har blitt i speilet og bli kjempeoverrasket.

img_005
Ta flere slike bilder og tenke på hvor herlig det er med varme klær (virkelig, denne supervarme parkasen med pelskrage kjøpte jeg på loppis for 10 kr. Jeg bor i den)

img_0055
Lese fantastiske bøker.

img_002
Kjøpe sopp og fine grønnsaker og pimpe kjedelige fredagsmiddager.

img_004
Dra på markedet til kolonihagen og kjøpe hjemmedyrket peppermyntete med laminert peppermynteblad til pynt!

img_006
Og dessuten kjempegod saft.



Mer kommer når en viss filmrull har blitt fremkalt.
Dessuten, hva har dere gjort i det siste?

4 kommentarer:

  1. åh, jag vill också ha de där ringarna från h&m, men kan inte hitta dem! fuskigt. och; din blogg är hur fin som helst. ja.

    SvarSlett
  2. Åh, for en forferdelig drøm!

    Jeg var uten internett rundt en månede i sommerferien, og jeg skal si det var litt vanskelig å komme tilbake. Det er det enda. Fordi jeg vil eller sy, lage eller lese ting istdenfor å være på internett - men samtigdig vil jeg fortsette med å få inspirasjon og glede av internett. Det er litt vanskelig, hihi. Men du er fin og har fått langt hååår ^^

    SvarSlett
  3. jeg skulle ønske jeg fant de ringene der fra H&M... de ble sikkert utsolgt på ett sekund som alt annet fint de har >__<

    SvarSlett
  4. ah, de ringene skulle jeg også ønske at jeg fikk tak i, men de er nok alle vekk nå-. fine bilder!

    SvarSlett