onsdag

våren gjennom engangslinsa

2
Tidlig på vårparten, da det fortsatt var is på vannet og snø i skogen. Jeg og Kristin leker Harry Potter. (Kristin er Gygrid, usikker på hvem jeg skal forestille. Trynet skriker Draco mens håret skriker Wiltersen liksom. Yeah)
3
Da det ble varmere i været, gikk vi inn, nærmere bestemt kirkekjelleren, for å se skrekkfilmer. Her holder Sol Irén nesten på å tisse på seg, fordi Kristin gikk på do først. Sånn kan det gå. (Hun gråter ikke, hun ler. Jeg lover)
4
På 17 Mai dro vi til Nesodden og lekte kortskalle. 17 Mai well spent!
1
så kom sommeren og jeg begynte å drite i bloggen.



(Neida, dere ser jo at jeg faktisk har satt av tid til å lage nytt design og.. Sånn. Mest fordi jeg har fått 3 nye følgere på 2 dager. Hei.)

3 kommentarer:

  1. Jeg liker bloggen din. Og at du var på Nesodden på 17. mai. Nesodden er kult. Litt i hvertfall.

    SvarSlett