søndag

ljos

a
Én er ting jeg plukker ut av frokostblandingen min, som jeg ikke forstår hvorfor er der
b
To er hjulbeinte pusepoter på terrassen
c
Tre er hagemøbler og fine kurver som har blitt glemt i sola
d
Fire er frotsing i noe av det vakreste Moder Jord har å tilby; Jordbær, druer og blåbær
e
Fem er særlig blåbær.
g
Seks er blomster som ligner på rosa bommulsskyer når den treffer deg i mangfold.


...Sju er forøvrig å høre på Katzenjammer mens du slapper av med beina høyt oppe og hjertet godt nedi lungene.
Det er sommer, det er fint.

4 kommentarer:

  1. dette var fint. alltid så fine bilder. sommer assooo.

    SvarSlett
  2. sv: jeg beklager så mye over at jeg har et bilde som er ditt! jeg fant det på tumblr, ikke på din side. om du vil at jeg skal slette det, så gjør jeg selvsagt det!

    SvarSlett