søndag

here kitty, kitty

h
Gjøremål;
* Lære meg å spille ukulele
* Skaffe bibliotekskort
* Låne noen av Torvunds diktsamlinger
* Samt noen Katzenjammer og Iron & Wine CDer
* Finne ut hva jeg skal 17 mai (tips til fete arrangementer, hm?)
* og hva jeg skal ha på meg
* Starte med svømming sammen med Frida
* Kjøpe bikini
* Starte å tenke på arrangeringen til neste fest (blir awesomeeee)
* Grue meg til å finne ut hva jeg kommer opp i eksamen/be en stille bønn om at jeg ikke kommer opp i det hele tatt

der a, brosjan

5 kommentarer:

  1. ukulele! kuleste everrr (etter kontrabass såklart)

    vente på svar fra skoler, tegne baderinger til kunst&håndtverk på skolen og.. glede meg til sommerferie.

    SvarSlett
  2. * fullføre dette skoleåret uten å dø.
    * levere noen cder på biblioteket, samt noen bøker.
    * låne noen cder og bøker på biblioteket.
    * finne ut hva jeg skal denne langhelgen (vi har fri torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag.)
    * kjøpe penfine klær for bursdagspengene mine.
    * be en kjempestille bønn om å ikke komme opp i noe som helst. plzplzplz.
    * og ja, skaffe meg allergimedisiner. (atsjo.)

    SvarSlett
  3. angster før eksamen på tirsdag. jeg kommer sannsynligvis til å ha så mange som åtte eksamener. ÅTTE. tenk det!

    SvarSlett
  4. vi må gjøre noe snart :@@ dessverre er jeg konstant blakk og har en greie med å bruke alle pengene mine med en gang jeg får de. vent, dette er da vanlig.


    to do:
    - få penger og gjøre noe med verdens beste synne
    - ikke dø på 17. mai
    - tilfeldigvis "miste" korpslua så jeg slipper å ødelegge håret mitt.
    - kjøpe sko

    SvarSlett
  5. fint bilde! :) lykke til med gjøremålene! :)

    SvarSlett