søndag

en ny runde med "hvem er leseren"! (fyll ut, lesere!)

For en stund tilbake her hadde jeg en liten runde hvor jeg la ut noen spørsmål som mine kjære lesere skulle fylle ut og poste kommentarfeltet, så jeg kunne lære dere å kjenne bedre. I det siste har jeg fått noen flere følgere (hurra, bloglovin) og har på en aktiv bloggedag rundt 100 besøk.
Så kjære lesere, vi kjører på igjen;

Navn:
Alder:
Bosted:
Yndlingsting i hele verden:
Blogg/Tumblr/Twitter:
Hvorfor leser du bloggen min:

Ooooooog KOMMENTER!
(svarer du awesome sender jeg deg kanskje noe søtt i posten. Sparer opp karmapoeng, heh)

22 kommentarer:

  1. Navn: Tine Katrine Fjærestrand Rønningsen
    Alder: nitten år, ni måneder og sjue-en dager
    Bosted: Mandal, desverre
    Yndlingsting i hele verden: åh... når det er tidligtidlig i morgen og man er i skogen og det er sol, så det blir tåke av det som regnet på natten, og alt lukter så frisk og godt og fint!
    Blogg/Tumblr/Twitter: hysj.blogg.no // overrated.tumblr.com // tinekatrine
    Hvorfor leser du bloggen min: fordi du tar fine bilder, har mer mellom ørene enn mange andre, og jeg liker den.

    SvarSlett
  2. haha, det hørtes litt... galt ut ja. men du hadde vært velkommen!

    SvarSlett
  3. Navn: Natalie Ekroll
    Alder: fjorten år, men jeg blir atten i juni da. (i 2013, k?)
    Bosted: Oslo såklart!
    Yndlingsting i hele verden: Marrokansk re og danse på scenen når det er ett bra band som spiller!
    Blogg/Tumblr/Twitter: ninjanat.blogg.no
    Hvorfor leser du bloggen min: fordi du tegner fine katter og tar fine bilder og er kul!

    SvarSlett
  4. Navn: Kristina Kvåle
    Alder: 17 snart 18 (vi snakkar mai altså)
    Bosted: bur på hybel på ein liten plass som heite Nordfjordeid, men heime er ei knøtt lita bygd som heite Flatraket.
    Yndlingsting.: å gå barføtt i skogen i nattkjole midt på natta om sommaren.... også når eg kjem over eit nytt ord som er fint å sjå på eller å seie... også lønningsdag så klart.
    Blogg/Tumblr/Twitter: kristinakvaale.wordpress.com/imaginarypixies.tumblr.com/lovecaughtonaphotograph
    Hvorfor leser du bloggen min?: fordi bileta dine er kjempe fine også er den berre veldig fin og inspirerande og motiverande :)

    SvarSlett
  5. Navn: marie
    Alder: 13, 14 om to uker. hoho.
    Bosted: oslo
    Yndlingsting i hele verden: å gå i parken når det regner litt og det er stille og helt folketomt. det er litt fint.
    Blogg/Tumblr/Twitter: phobos.blogg.no
    Hvorfor leser du bloggen min: fordi du skriver så bra og tar så ekstremt fine bilder og er inspirerende og.. alt mulig. mjau.

    SvarSlett
  6. jeg heter kristina victoria, er seksten somre gammel og er å se i bergen. (hvis man ser bort i fra det faktum at jeg faktisk er ganske ofte i oslo, siden jeg én. fascineres av byen, to. har fine mennesker derborte og tre. siden jeg planlegger å flytte dit).

    yndlingsting i hele verden er særs varierende, fordi jeg selv er veldig varierende? for øyeblikket er det jo følgelig kjæresten min. selv om han ikke egentlig er en ting, sånn sett. ellers er det nok skriving som er best, om ikke tegning/maling. men jeg synes egentlig de to/tre tingene går mye på det samme,iogmed at når man skriver, så tegner/maler man ting med ord? :3

    jeg har to blogger. den som jeg kommenterer fra nå (http://forelskelse.blogspot.com), og den jeg vanligvis er å finnes på: http://kristinahenrichsen.blogg.no. det er litt forvirrende iblant. og tumblr, som er litt sær og som deles med to andre, men fortsatt er veldig fin og full av rare dikt: naturligvis.tumblr.com.

    jeg leser bloggen din av den enkle grunn at jeg synes du er så utrolig vakker! på sånn, alle ting. håret ditt, øya dine, fregnene dine (hjertehjertehjerte!), måten du skriver og opplever ting på. jeg tror jeg er litt nerdeforelska i deg, rett og slett. knis. du er inspirerende. ja. <3

    SvarSlett
  7. Navn: Tina
    Alder: 19
    Bosted: Åsen, nord-trøndelag
    Yndlingsting i hele verden: dattra mi og bilen min.
    Blogg/Tumblr/Twitter: http://tinakarlstroem.blogspot.com, http://twitter.com/tiini
    Hvorfor leser du bloggen min: fordi du skriver fint, bildene er fine.

    SvarSlett
  8. Navn: Elize (eller elise da, men er barskere med z)
    Alder: femten, huhu
    Bosted: Frogner, uutenfor oslo altså.
    Yndlingsting i hele verden: Å le så fært at jeg får sixpack og begynner å gråte
    Blogg/Tumblr/Twitter: www.slaskepaven.blogspot.com / www.trusetassen.tumblr.com
    Hvorfor leser du bloggen min: Fordi du har fine krøller på bildene under. Neida (joda), du tar sykt fine bilder, og skriver ikke en hel bok for å få frem fin tekst.

    SvarSlett
  9. Navn: Marie
    Alder: 15 - blir 16 i år ^^
    Bosted: Stavanger
    Yndlingsting i hele verden: Kameraet mitt tror jeg
    Blogg/Tumblr/Twitter: marieomalt.blogg.no
    Hvorfor leser du bloggen min: Det er første gang jeg er innom : p kristinahenrichsen.blogg.no/ linket og da trykket jeg : p

    SvarSlett
  10. Hadde en vill idé om å svare på denne med masse forskjellige navn, sånn for å frike deg ut, men gadd ikke.

    Navn: VEL DET SKULLE DU LIKT Å VISST neida, jeg heter lily/rox/noesånt

    Alder: SJUTTON

    Bosted: Guds navle. Trøgstad.

    Yndlingsting i hele verden: Deg og Pernille

    Blogg: http://roxienne.blogg.no hengdeg.tumblr.com twitter.com/hengdeg HERREGUD DETTE VET DU DA

    Kvifår jag lesar din blågg: Fordi du er pen, og du er den beste og elsker deg og sånn

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Navn: Marie
    Alder: 16 years old
    Bosted: gjovik
    Yndlingsting i hele verden: øhm.. det er vanskelig å si
    Blogg/Tumblr/Twitter: www.mariehh.blogspot.com/har ikke/har ikke
    Hvorfor leser du bloggen min: fordi du tar de peneste bildene og du er pen

    hurra for festlige svar...

    SvarSlett
  13. navn: ole thomas
    alder: dix-neuf
    bosted: frogner, oslo
    yndlingsting i hele verden: penisen min
    blogg/tumblr/twitter: whendovescry.tumblr.com
    hvorfor leser du bloggen min: fordi jeg møtte deg på trikken vel, ha-lo

    SvarSlett
  14. Navn: Lisbeth
    Alder: 19
    Bosted: Oslo, Veitvet
    Yndlingsting i hele verden: Bøkene mine <3
    Blogg/Tumblr/Twitter: www.lisbethhelene.blogg.no
    Hvorfor leser du bloggen min: Ble fengslet av de vakre bildene dine, bokmerka siden din og er inne og titter i ny og ne etter det :)

    SvarSlett
  15. Navn: Ingrid
    Alder: 17 om noen dager
    Bosted: Ålesund
    Yndlingsting i hele verden: Sigur Rós, røyk og kaffe.
    Hvorfor leser du bloggen min: først og fremst fordi det er så koselig å se hvor mye bedre (...?) du har det nå, enn for en stund siden. det er vel egentlig bare flaks at jeg fant igjen bloggen din etter de du har sletta og slik. du tar også mange fine bilder, og har de søteste krøllene.

    SvarSlett
  16. Namn: Hanne Torgersen
    Alder: 16 (og eitt halvt)
    Bosted: Haugesund
    Yndlingsting i hele verden: Åh, det er så vanskelig. Eg elsker å høyre musikk og kjenne sjela mi danse, og eg elsker Kaizerskonserter over alt på jord. Men å gå barføtt i gresset tidlig sommar, å le til eg gråter og litt til, og ikkje minst å sykle på sykkelen min når den fantastiske vårfølinga som seier at alt flyter og alt kjem til å gå bra kjem krypande, då er eg på topp av verda.
    Blogg/Tumblr/Twitter: valiumsvalsen.blogg.no / jemappellehanne.tumblr.com
    Hvorfor leser du bloggen min: Fordi du tar utrolig vakre bilder, og du skriver fint.

    SvarSlett
  17. Navn: Ellisiv
    Alder: 16 strax
    Bosted: Tønsberg
    Yndlingsting i hele verden: å våkne tidlig på morgenen om sommeren og gå ut i skogen og ta en røyk til frokost. rooibos-te seiler inn som en fin nummer to.
    Blogg/Tumblr/Twitter: niet
    Hvorfor leser du bloggen min: du virker ydmyk og søt og jeg liker dine fregnurrr veri matsh.

    SvarSlett
  18. Navn:marianne
    Alder: 18 y0
    Bosted: oslo/bournemouth
    Yndlingsting i hele verden: IFA, cafe au lait, fotografering/redigering
    Blogg/Tumblr/Twitter: kokosen @ twitterrr
    Hvorfor leser du bloggen min: fordi du er du, den er søt og jeg digger bildene dine

    SvarSlett
  19. Navn: Lina
    Alder: 14
    Bosted: Bodø
    Yndlingsting i hele verden: Og sitte på en varm stein på moloen for og så le av uvitende mennesker som ikke vet at blikket mitt er festet på dem OG bla gjennom utallige bruktklær på bruktbutikker
    Blogg/Tumblr/Twitter: www.jesuis.blogg.no
    Hvorfor leser du bloggen min: Fordi du er en søtis av få

    SvarSlett
  20. Navn: Sylvia.
    Alder: 18 (19 om en måned og noen minutter!)
    Bosted: øverst i nordland, i en liten blå by.
    Yndlingsting i hele verden: Eivind. ..eller mener du kanskje materiell ting? kjole(r).
    Blogg/Tumblr/Twitter: du kan jo bare trykke på navnet mitt. ellers: http://beautifulskin.tumblr.com/
    Hvorfor leser du bloggen min: fordi jeg har lest den (eller rettere sagt DE) siden du var hullete i fjeset. fordi jeg er nysgjerrig (og litt stalker tror jeg). og fordi den er interessant. tut

    SvarSlett
  21. Navn: Sunniva
    Alder: 16
    Bosted: Stange/hedmark (kill me)
    Yndlingsting i hele verden: Vent, kan jeg si havet?
    Blogg/Tumblr/Twitter:he-he, hemmelig, nei
    Hvorfor leser du bloggen min:Fordi du gjør meg glad, har fiiiint hår og er nesten genious

    SvarSlett
  22. Navn: Hedda
    Alder: 16
    Bosted: Oslo
    Yndlingsting i hele verden: Å være i Oslo om sommeren sammen med mine beste venner og bare CHILLE! :D
    Blogg/Tumblr/Twitter: www.heddahellekalland.blogg.no
    Hvorfor leser du bloggen min: Duh, fordi du er venninnen til Elfi. Haha, selvfølgelig er det ikke den eneste grunnen, men det var derfor jeg begynte å lese bloggen din :) Du tar jo kjempefine bilder, og det er underholdene og inspirerende :) Og helt ærlig; dette er ikke smisk fordi du er god venn med den mest awsomme Elfien i verden xO ...kanskje litt. Vi må foresten finne på noe, Elfi og deg og meg :D Watcha say?

    SvarSlett