lørdag

Å være a-menneske er en litt ensom ting

fgjfhhf
Det er meldt om seks varmegrader og sol i byen min i dag, jeg var våken og uthvilt allerede klokka åtte i dag tidlig og har fått lest et par-ti sider vidre i den siste Harry Potter boka. Og selv om jeg er unvitert til en bursdag, blir brukt som trinnets leksikon og ikke som en samtalepartner og jeg virkelig ikke eier en eneste jakke som passer til været i dag, blir dette en av de beste dagene jeg har hatt på måneder, for i tillegg til plussgrader kommer også denne fantastiske jenta til byen, og vi skal se Alice i eventryland og kose oss som bare vi kan. Dessuten skal jeg gi henne bursdagsgaven hennes, og det gleder jeg meg ekstra mye til.
Jeg elsker å gi.

4 kommentarer:

  1. herzuberkopf.deviantart.com

    SvarSlett
  2. åh, ja.. sooool!! i sommer skal jeg ligge i sola HVER dag.
    tinekatrine.deviantart.com er miin.

    SvarSlett
  3. ågosh, nydelige bilder! kansje jeg burde skaffe meg devinartside.

    /tuusentakk! komentarene dine var en fin start på dageg :D

    SvarSlett
  4. Åh, fantastisk bilde.
    Jeg har dA profil, men uff - den er stygg og stygge bilder og blæh. Tror jeg lager en ny en jeg og.

    SvarSlett