tirsdag

Pogo - Alice


gr_
gr_1
gr_2
(Lommeur fra Praha // Hårbånd fra Grünerløkka // Bok fra.. Hemmelig)

Tid er en rar ting, men vi har den alle til disposisjon. Jeg synes det å ha en slik en rund, pen tingst som målestokk for dagen min, og som lager tikketitakkelyder er ganske koselig og spennende. Det jeg egentlig skal frem til, er at jeg har disposisjonsproblemer med tiden min, tror jeg. Jeg har fått beskjed av både venner og behandlere at jeg bruker litt for mye tid på skole og litt for liten tid på Synne, og at det bryter ned kroppen min på slik en teit måte. Og det er jo litt trist.
For litt siden fant jeg forresten ut at det å krysse gaten leaping fra den ene hvite stripen til den andre på hæler er noe av det morsomste og mest frigjørende jeg har opplevd. Man føler seg plutselig tjueto cm lengre i alle lengder, til og med fingerspissene blir lengre. Jeg tror jeg mista to busser på vei hjem fordi jeg var for opptatt med å krysse overgangsfelt. Hadde det vært en klubb for anonyme overgangshoppere (AO/AOH, så kult!), hadde jeg vært visepresident.
Dere burde prøve det. Dessuten har jeg og Kristin funnet et hemmelig hovedkvarter der vi skal møtes minst én gang i uka og skrive i boka vår. Vi har nemlig kjøpt en bok (Kristin og Synnes Ville Fantasier, eller KSVF om du vil) hvor vi skriver ned hva vi gjør når vi møtes, drømmene våres, ideene våres og tegninger av folk rundt oss. Det er liksom vår hemmelige, analoge blogg.
Du burde også få deg en, synes jeg.


Dette innlegget ga da ingen mening.
Hva disponerer du tiden din med?

4 kommentarer:

  1. Synne, du er så søt! Også tar du av med akronymer, hih:)

    Og... jeg disponerer tiden min til skole. Og lekser. Og prøver. Og innleveringer. Og jeg er SÅ lei. OGOGOGOGOG...

    SvarSlett
  2. alt for mye soving og data. fun times...

    SvarSlett
  3. SYNNETID
    bare si i fra når du vil ha den, så backer jeg off, det vet du <3

    SvarSlett
  4. dataaa. og søvn. sover på litt feil tidspunkter. mest når jeg egentlig burde være på skolen, høhø.

    hva het det nye objektivet ditt? og du er fornøyd, sant? bra saker?

    SvarSlett