torsdag

herregud jeg lever

harrusett
vel, ting er litt dødt for tia fordi jeg går igjennom mase drit også har jeg lidende mye å gjøre på skolen, derfor lister jeg opp noen fine ting for å holde koken:
* Snøen smelter
* Plussgrader
* 5 på nesten alle prøver ol. jeg har fått tilbake etter jul
* Lily er awesome og elsker henne
* Julianne også
* Har funnet ut at naanbrød som pizzabunn er genialt
* Er så glad i klassebøddisene mine
* Har blogget ferdig på skolebloggen + (vant forresten tegnebrett i en uke, refleks og blyanter for beste innlegg og flest kommentarer sist uke. Dere ser hva jeg mener. GO)
* Leser siste Harry Potter boka. Pisser på meg av spenning.

Her er et teaserbilde
nfajfjfjfn

Nevn noen fine ting dere har rundt dere eller opplever for tiden a.

3 kommentarer:

  1. jeg er glad førr at vi møtes i helga <3 <3

    SvarSlett
  2. episk bilde av julianne. liker.

    SvarSlett
  3. Naanbørd som pizzabunn? Din luring!

    SvarSlett