onsdag

uro

Photobucket
Photobucket
Glemte å legge til at jeg spiste roser fra bursdagskaka mi i helgen også. De smakte rart, men godt.

i dag har jeg blåst vekk litt. Været er helt utrolig, nesten fantastisk, men også skikkelig unødvendig. Når vinden penetrerer deg så hardt at du sverger på at du akkurat mistet en del av sjelen din, da er det nok. Dessuten er puddersnø i lungene ganske uønsket. Sorry ass Kong Vinter, men for tiden er du en skikkelig bastard.

I dag må jeg nesten kjøpe inn stash til PTF. Sminke, tull, trall og hemmelige småting. Har allerede en superfin maske og på lørdag kommer Sunniva, og da skal jeg kjøpe et superobjektiv av henne. GLEDER MEG HERREGUD.

gud så mange adjektiv.
så, skjer a

2 kommentarer:

  1. HERREGUD JEG MÅ SENDE PAKKA DI HVA FAEN beklager tiden det har tatt ikke slå ):

    SvarSlett