søndag

photoshoot - Chasing childhoods

oppned
oppned_3
oppned_4
tre_1
mmaske
lys_2
2_tre
1_tre
bamse_1
Første del av prosjektet mitt. Tusen takk til Kristine som har vært super modell!

Nei altså, når sant skal sies er å organisere og utføre en photoshoot ikke barnemat, og etter at vi har både klatret i trær, løpt rundt, stresset med å ikke miste lyset, skiftet antrekk, hatt snø til tider helt opp til hofta, blitt ledd og penkt på av forbipasserende skigåere, jobbet med vinkler, atributter, locations og bært på to vesker og en relativt svær pose med atributter, underlag og kakao er jeg RIMELIG sikker på at både jeg og nevnte modell er RIMELIG støle og forskjøa imorra.
Men jeg elsker å fotografere, og jeg elsker det nye objektivet mitt.
Andre del kommer i morra.
I mellomtiden; Hvilke av bildene likte dere best og HVORFOR. Gud bedre på en pinne, føler meg teit, men ja, kom igjen a.

11 kommentarer:

  1. likte det siste. var fredfylt. <3

    SvarSlett
  2. Oh lord <3 Nydelige bilder! Særlig det siste!

    SvarSlett
  3. for sterke assosiasjoner til where the wild things are, noe som ikke kan være feil.

    det er en fin serie, men 1 & 2 er for like. dropp ett av dem eller begge. jeg synes de blir for like og har hver for seg for lite kontrast.

    fin innslag med revemaske. bildene med den er veldig kule.

    bilde 7 & 8 er temmelig like, men jeg synes den 7. er best pga utsnittet. du kan godt droppe nr. 8.

    det siste bildet er veldig flott. ålreite farger og fin dramatisering.

    siste ord: vær hardere mot deg selv og bruk kun de 3-4 beste bildene fra hver fotosession.

    SvarSlett
  4. Anonym; Enig, og pleier å plukke ut de beste 3/4 bildene, men la jo ut en god del denne gangen akkurat fordi jeg VILLE ha leserenes meninger på hva de syntes var finest :) In the end skal jeg jo bare ha 5 bilder til innlevering på fotoprosjektet mitt

    SvarSlett
  5. jeg tror nummer to blir finere om det blir redigert lysere.

    ellers likte jeg 4, 5, 7 og 9. nummer 7 ser best ut, kanskje. men så er vel jeg delvis inhabil når det kommer til vurdering siden det er meg da. høhø.

    SvarSlett
  6. ah, hun modellen din ser ut som en gutt

    hehe kødda fred ut

    SvarSlett
  7. Så fine bilder av deg, Kristine^^ likte veldig godt det femte, sjette og siste bildet.

    SvarSlett
  8. wow, fantstiske bilder. likte aller best det første, nr 6 og nr 9 pga lyset og, og, jeg vet ikke, de var så fine!

    SvarSlett
  9. det er noe av det fineste jeg noen gang har sett! insane! jeg er heeelt speachless! WOOOOW!

    SvarSlett
  10. Likte best bilde nr.5 og det siste.

    SvarSlett