tirsdag

love is a dress that you made

o_6
Long to hide your knees
o_4
love to say this to your face,
o_5
"I'll love you only"
o_2


I helgen har jeg:
* kjøpt nytt objektiv, som jeg har lekt meg med (og jeg elsker det!)
* ...og dermed møtt fantastiske Sunniva
* vært skikkelig dårlig i halsen (noe jeg fortsatt er)
* kjøpt runde spillkort med kaniner og fine dyr i Peter Rabbit stil)
* ...og kjærlighetste med pittesmå hjerter i, som lukter rødvin
* hørt masse på Iron & Wine (som jeg elsker)

Du da?

3 kommentarer:

  1. Møtt fantastiske Synne
    røyket vannpipe med mint
    og kjøpt en lampe på ikea

    SvarSlett
  2. Jeg liker disse bildene. De gir meg en varm følelse i magen og en craving for ORDENTLIG te.

    SvarSlett
  3. sovet til seks på ettermiddagen
    lest seksti sider med geografifakta
    tenkt på sigaretter og
    vært sulten, sulten, sulten

    SvarSlett