torsdag

ho, dei, de

a
aa
nyttobjektivfuckyeah

Ting jeg har kjempekjempelyst på akkurat nu:
* En bunnysuit (sorry, fant ikke passende norsk ord), du vet sånn som i Science of sleep,
bare at de er katter da. Tror jeg.
* Et kompass jeg kan ha rundt halsen
* Pittesmå lekedyr jeg kan ta bilder av og leke med i snøen
* Mer indianerstash og masker til photoshooten jeg skal ha på søndag
* Et sørgepiletre jeg kan sitte under, så jeg kan lese og skrive i fred
* En pen tekanne og fine tekopper
* En egen leilighet (har allerede designa den, har masse geniale idéer.
Herregud, gleder meg til å innrede den!)
* Harry klistremerker jeg kan pimpe macen min med
* Blomster til å tørke og henge opp i den nye imaginære leilighet og til å ha i håret
* En pitteliten pusekatt som kan holde vår store katt med selskap
(og som jeg kan dulle med)
* Pai
* Fine flasker med fin drikke i
* En stor, rund, myk seng
* Med pent sengetøy
* Sol og sommer og en eng jeg kan løpe rundt i
* Fine sommerkjoler
* Et stort bibliotek helt for meg selv

Du da?

4 kommentarer:

  1. Jeg har også lyst på sånn drakt, bare i vaskebjørn. Eller elg

    SvarSlett
  2. Jeg har lyst på en jakke jeg sikler på.
    Og sko.
    Og kjoler.
    Og LP-spiller.
    Og bøker.
    Og vinylplater.
    Og gamle smykker.
    Og en egen bok jeg kan tegne i når jeg sitter på tog eller i bil (Noe jeg aldri gjør, men åh vel.)
    Og fred på jord lol neida.

    SvarSlett
  3. sv; Jeg visste at den var basert på en bok og utifra det jeg har fått med meg så trodde jeg den var bra. Men... da gidder jeg ikke lese den. Men filmen. Fy faen, FILMEN!!! Den eier.

    SvarSlett
  4. jeg kan sende deg noen harry klistermerker
    og jeg vil ha sånn where the wild things are drakt.

    SvarSlett