torsdag

We are lost, we are lost, we are lost

I dag:
- sleit jeg hardt med å komme meg opp av senga
- sovnet jeg på skolen. igjen.
- fikk jeg skryt for grafene mine i matten (dette er det eneste jeg får skryt for)
- var jeg smågrinete og utslitt
- holdt jeg på å vinkle på kassadamen på ica som brukte 50 år på å staste inn to IFA-esker
- hørte vi på Raga Rockers i norsken
- har jeg hatt State of the union av David Ford på hjernen
- Brandt jeg lillefingeren min på glodvarm kokeplate.
nå har den en rar tekstur og er lilla.

i andre nyheter er jeg utslitt hele. jævla. tiden.
her er et bilde
Photobucket
jeg liker å være intens og ha svart hake
hva har du gjort i dag da, kid?

4 kommentarer:

  1. Jeg satans elsker de siste bildene du har tatt, Synne. Brb, masturbere haha neida ikke slå

    SvarSlett
  2. jeg har sovet, vært forkjølet, støvsuget.
    oooog misunnet deg utseendet ditt.

    SvarSlett
  3. i love your blog! you are so beautiful!

    SvarSlett
  4. du er så vakker at det igrunn stikker litt i fingerspissene.
    på torsdag pakket jeg til tur til horten. jeg tror også jeg surra litt rundt i tanker og pilte litt på depresjoner. husker ikke helt.

    SvarSlett