mandag

woopwoopwoopawoop

Photobuckethåper ikke dette var for distraherende.
Må si takk for alle kommentarene jeg fikk på forrige innlegg, det var kjempegøy å lese! Dere som fortsatt ikke har fylt ut; feel free to!

I andre nyheter var det plutselig bare tre dager til julaften. Wow-geez, tia går fort. Om litt under en måned er jeg sytten år
gammel, og jeg er jo allerede ferdig med første semester av videregående. 2009 har bare flydd forbi, og snart er det 2010
(æsj, det rimte, nå ble jeg grinete, hater rim. Neida. Joda). 2010. '10. Kommer til å bli slitsomt å skrive. Og si. Æsj, savner
tidlig 2000-tallet ass. (OKOK, skal slutte å være negativ, hurra fremtid og sånn <3 <3 <3 <3 <3)

Nå snart skal jeg og søs til pappa. Vi skal pynte tre, spise grøt og sånne fine ting. Blir bra. Og i morgen skal jeg se Avatar. Blir også bra. Tror jeg.

Skjer a.

10 kommentarer:

  1. HERREGUD ØYNENE DINE JEG ER BLIND (Fordi de er pene selvsagt <3<3<3<3<3)
    Jeg visste faktisk ikke før idag når julaften er. (Det er på torsdag, for de som ikke visste det.)

    SvarSlett
  2. SV: Hahahahah x) Jeg prøvde, men det endte med at jeg etter 2 min. hadde de langt nede på tærne.. Må nok innse at jeg ikke er 5 år gammel lenger :/ Men UNNSKYLD hvis de er for små! xD Det var ikke meningen.. Fader altsååå -.- MEEN, ellers... ? Jeg reiser til pappa på tirsdag jeg ^^ Det er kos med juuul :D GOD JUL, SYNNEGODT <3

    SvarSlett
  3. Pynte juletre ja, visste jeg hadde glemt noe.

    SvarSlett
  4. gud jeg har ikke gave til broren min
    det kom jeg på nå
    TROR DU HAN BLIR GLAD FOR PEPPERKAKEHUS???!??!

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. oi, ææh, jeg var sikker på at du var eldre enn meg. og jeg fyller 18 om noen dager og er ferdig med nest siste semester av videregående. jaja, jeg må vel bare innse at jeg kommer til å se ut som en fjortenåring til jeg fyller tredve, og at jeg ikke kan sette standarden for hvordan attenåringer ser ut. ps. du er pen. (eh, jeg kommenterte med olet sin profil istaad, så jeg slettet, for de ble feil.)

    SvarSlett
  7. jeg likte virkelig den gifen der. ingenting skjer, absolutt ingenting (selvom det er umulig, egentlig - at ingenting skjer)
    -
    tusen hundre takk! åååh, nå ble jeg glad

    SvarSlett
  8. sv; Jeg vet ikke om du vet det, men nå er jeg litt sånn i himmelen og godt humør for når det kommer fra deg så betyr det faktisk ganske mye. BRB FOTOGRAFERE BÆSJ nei vent nå tar jeg av (God humor <333333)

    SvarSlett
  9. jag tackar så hemskt för kommentaren <: <3 vilka finfina bilder du hade här!

    SvarSlett
  10. (psst. psst. jeg vet ikke om du veit dette her, men gudihimmelen så pene øyne du har!)

    og jeg har også tenkt at 2010, '10 blir stress å skrive og si. sukk. men hei, fint med nyttår og sånn, da? tjohei?

    det skjer fint lite, jeg rydder, for imorra kommer østlendingene hit, og da blir det kalas.

    SvarSlett