fredag

siste skoledag

Photobucket
Photobucket
Hei, dette er meg og Nusse. Vi har lik hårfarge og begge har fregner. I andre nyheter har dette skjedd i dag:

- Hadde siste skoledag før ferien og ungikk gymsalen.
- Jeg, Kaia, Runa og Kristin sovnet i sofaen utenfor klasserommet
- En av lærerene våres tok bilde av oss der vi lå, og lot oss dra tidlig
- Var vitne til at isteen til Kristin frøs til is mens vi venta på banen.
- Lo så vi grein, hylte og skremte samtlige medpassasjerer på banen.
- Trasket rundt i byen.
- Fikk masse IFA av Runa.
- Fikk jordbær av Kaia.
- Fikk god-jul klemmer.
- Tok bilder i snøen.
- Frøs
- Var glad
- Er glad
<3

Hva har skjedd hos deg i dag?

4 kommentarer:

  1. Plutselig ble Miss så mye styggere. ):

    sv; Hvis man slår opp ordet "pen" i leksikon står det et bilde av deg. :@ (Fy fargeblyant, jeg er glatt. <3<3<3)

    SvarSlett
  2. Tenk på alle ablegøyene de vil komme med. LA OSS GJØRE DET

    SvarSlett
  3. hadde jeg bare hatt en fin rygg...
    ja, sigur ros hadde jeg glemt!

    SvarSlett
  4. sinnsykt fine bilder!!! wow, du er rå ass!

    SvarSlett