lørdag

julaften og følgende dager

Photobucket
Hei fin globus hos mormor og morfar. Elsker globuser.
Photobucket
Hei søt pappa og morfar som ser på... Bikkjene ellernoe i snøen.
Photobucket
Kris sin fine flette. Fornøyd med den, ja.
Photobucket
Åh. Sjarmerende.
Photobucket
Aw, litt søte da. (se så langt hår jeg har!!!!11)
Photobucket
Hei fin bordpynt
Photobucket
Fikk forresten Doktor Zjivago og... Mye penger. Mye.
Photobucket
Og bøker (OG TUR TIL PRAHA FØKK JA!)
Photobucket
Og enda en bok <333
Photobucket
Og russisk fin ting som jeg elsker <3333 (takk Julianne)
Photobucket
og skissebok jeg har skisset i
Photobucket
Og to topper fra Monki + hårbånd og topp fra Gina.

Sånn ellers fikk jeg superfin sminke, gavekort her og der, en stor sjokoladekatt (sånn serr, legger ut bilde imorra), sokker fra søte klassekompizer,
smykker og saker, en megakjærlighet og en skoeske med masse artig som jeg fikk fullstendig latterkrampe av fra Ragnhild (som jeg også blogger om imorra.)

Hva var det fineste du fikk?

5 kommentarer:

  1. Hobbiten på nynorsk av Joakim, og Midtens Rike av Torbjørn Færøvik fra mamma og stefaren min. FØKK YEYAH

    SvarSlett
  2. Londontur, Thåströmbillett og narniafilm <3

    SvarSlett
  3. SYNDE
    FLODEN
    SYNNE
    FLODEN
    SYDEN
    FLOD
    tsunami?

    SvarSlett
  4. jeg fikk hovebillett og jeg gleder meg som en pitteliten unge gleder seg til julaften. (jeg gledet meg ikke til julaften i år. julestemningen forsvant for bestevenninna mi slo opp med shæsten sin (nå eksen..) og de var så fine sammen at jeg faktisk gråt litt. sukk. men men. kjærligheten er sær?

    SvarSlett