onsdag

Photobucket

I dag har jeg tatt svinesprøyta, og som den stolte, sterke sjømannen av en barbar jeg er,
holdt jeg maska og felte ikke én eneste tåre (neiok, jeg gråt som en unge og var dritredd)
Det var ikke så vondt som jeg trodde, men jeg var svimmel resten av dagen, og armen min
har hovna opp. Åh vel.

I andre nyheter blåste det så sterkt da jeg skulle til t-banen i dag, at jeg i et lite øyeblikk
trodde det var apokalypsen som var satt i gang. Regnet falt horisontalt på t-banevinduene
og min kjære paraply vregte seg selv fem ganger. Men jeg liker vinden, jeg liker ruskregnet
og jeg liker solstråler som trenger seg gjennom skylaget. Dette var egentlig en bra dag.
Hvordan var din?

3 kommentarer:

  1. Min dag er veldig opp og ned og frem og tilbake, egentlig. Jeg ble hjemme fra skolen, satt i lusekofta mi og drakk grønn appelsinjuice (konditorfarge ftw) og hadde det fint. Det ble en del dramaoppløsninger og forklaringer og unnskyldninger, som var litt fint, og litt mindfucking, men jeg tror nok jeg klarer meg. Jeg gikk også på tensing, og der fikk jeg skrike til sløve konfirmanter, og det er fint utslipp for frustrasjon. Men nå må jeg rydde rommet, for mamz kommer hjem fra Afrika, og da bør det være ryddig, så tudelu!

    SvarSlett
  2. Min dag har vært grusom for jeg måtte ut blandt mennesker og måtte NESTEN gå tur med en dame som ikke er mamma. (Hørt noe så tullete?)

    Når det gjelder denne kit'en så er det verdt ventetiden OG HEI DU ER SØT

    SvarSlett
  3. jeg stod opp halv syv (uten å ha sovet i det hele tatt om natten) for å dra til ski vgs for å få forberedelsesleden til eksamenen på mandag. møtte opp en time for tidlig, og mannen fortalte at jeg ikke hadde trengt å møte opp, kunne bare lastet den ned fra internett. ble litt sur da ja

    SvarSlett