torsdag

blahdiblahdiFU

Photobucket
Photobucket
Deler av denne uka har sugd så hardt at jeg bare har følt for å slenge både megselv og de
rundt meg i veggen, eller bare grave meg et hull og aldri komme opp igjen. På toppen av
det hele bestemte mobilen min seg for å dø. Jeg hadde hatt den i fire måneder. Jeg ser på dette
som en smule urettferdig. HARDT Å VÆRE MEG, HARDT Å VÆRE MEG. Neigud.
Skal slutte å klage. Kunne vært verre. Det kunne vært macen som ble herpa, jeg kunne
ha tryna i trappa ned til t-banen (dette er en reell frykt jeg lever med, jeg er livredd for å
falle ned steintrapper. Jeg falt forøvrig OPP trappa til klasserommet i dag da. Pent) og i bunn
og grunn kunne det alltid vært verre.

Men jeg kunne godt vært foruten angsten og stresset som har fulgt meg denne uka.
Hva gjør du for å føle deg bedre når det virker som om verden går under og drar deg med ned?

10 kommentarer:

  1. jeg ser på film og serier. alltid

    SvarSlett
  2. Falt ned steintrappa på nationlatheatret med hodet først i vinter. Anbefales ikke. Mangler i dag en bitteliten bit av kjøttet på leggen, men eller gikk det overraskende bra. Bare for å skremme deg litt, liksom.
    Jeg leser Tove Janssons bøker og drikker kakao med krem. Det funker. Garantert.

    SvarSlett
  3. gjemmer meg under dyna med filmer og nøtter. og te!

    SvarSlett
  4. jeg ligger hjemme i sengen hele dagen og gråter, helt til det går over.

    SvarSlett
  5. OG jeg glemte at om jeg står opp av sengen, plasserer jeg rumpa foran tv'en og ser på frustrerte fruer eller sex & the city.

    SvarSlett
  6. Spiser godteri og hører på musikk. Så... altfor mye godteri. ;___;

    SvarSlett
  7. jeg ser filmer, loker internettet, og avogtil våger jeg meg til å faktisk fortelle at verden suger litt til folk. (men det er sjeldnere og sjeldnere at jeg gidder, igrunn.) også er det jo musikk. hører på først trist-musikk, så sur-musikk og så gladmusikk. ja. ting ordner seg etterhvert. litt. <3

    SvarSlett